نسخه چاپی

رمزگشایی از مصاحبه توفانی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی بار دیگر جریان ساز و جنجال ساز شد و با یك مصاحبه پر از نكته و طعنه، استقلال را به چالش كشید.

به گزارش نما، بخش‌هایی از مصاحبه فرهاد، تامل برانگیز و عجیب به نظر می‌رسد. مثلا او در مورد کنار رفتنش، به موضوع جالبی پرداخت و گفت: «پروژه بعضی از افراد زیرمجموعه مدیرعامل این بود که از کانال خودشان مربی خارجی به استقلال بیاورند.» این جمله یعنی هنوز بحث جذب مربی خارجی در فوتبال ما، به برخی اطرافیان باشگاه‌ها سودرسان است و این معضل قرار نیست حل شود.

اخبار ورزشی- در جای دیگری، مجیدی می‌گوید: «اخبار و اطلاعات محرمانه باشگاه را به صورت مخفیانه دراختیار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند تا از آن‌ها حمایت شود!» این موضوع وقتی بیشتر نمایان می‌شود که به یاد بیاوریم خبر اخراج شفر یا قطعی شدن حضور استراماچونی و حتی لو رفتن برگ قرارداد تمام بازیکنان و مربیان و مواردی از این دست، از کدام کانال‌های خبری منتشر شده بود.

فرهاد مجیدی سپس به ماجرا‌های دنباله دار نقل و انتقالات باشگاه در فصل قبل نیز اشاره داشت و با یک جمله دوپهلو، عملکرد خطیر را شبیه به عملکرد پندار توفیقی دانست: «هر بار هم که اعتراض‌ها بیشتر می‌شود، خطیر شماره یک می‌رود و خطیر شماره دو می‌آید! همین الان توجه کنید به اینکه مثل قبلی‌ها مبلغ قرارداد واقعی سرمربی خارجی را اعلام نمی‌کنند. چه اشکالی دارد با مردم صادق باشید؟»

اما به نظر می‌رسد مهم‌ترین بخش صحبت‌های مجیدی، اشاره او به «باند بازیکنان» داخل تیم است که انگار از سوی برخی مدیران باشگاه نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد. به این کلمات توجه کنید: «در جلسه‌ای که در العین با مدیران باشگاه داشتم، گفتم که برای فصل آینده صلاح نیست برخی بازیکنان در تیم بمانند. از آن روز ناگهان موضع‎شان تغییر کرد! وقتی فهمیدند بازیکنان مورد نظرشان در لیست من نیستند، به صورت پنهانی مشغول تیم بستن شدند!»

فقط کافی است حواشی تجمع هواداران استقلال مقابل دفتر این باشگاه و صحبت‌های علی خطیر در جمع طرفداران تیم در آن روز را به یاد بیاورید تا کلید حل این معما شود. خطیر آن روز خطاب به یک خبرنگار گفته بود اگر آن بازیکن را کنار بگذاریم، ۸ بازیکن دیگر هم می‌روند، نمی‌توانیم تیم را خالی کنیم!

مطلب پیشنهادی
بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به اعتبار پشتیبانی 24 ساعته علی‌بابا

بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به اعتبار پشتیبانی 24 ساعته علی‌بابا

و این جمله که واقعا عجیب به نظر می‌رسد: «من با حسین حسینی صحبت کردم. مبلغ توافق شده ۵۰۰ میلیون کمتر از پولی بود که مدیران استقلال انتظار داشتند، اما گفتند که پولی نداریم!» این جمله نیز چند وجه دارد:

اول: اوضاع باشگاه به قدری خراب است که توانایی حفظ ستاره هایش را ندارد.

دوم: فراموش نکنید حسینی، دروازه بان تیم است و همین موضوع می‌تواند در سرنوشتش تاثیر بگذارد!

سوم: باشگاه حتی حاضر نمی‌شود پس از گرفتن ۵۰۰ میلیون تومان تخفیف، با حسینی قرارداد ببندد.

چهارم: مگر قرارداد حسینی چقدر بوده که پس از ۵۰۰ میلیون تومان تخفیف، باز هم باشگاه نمی‌تواند این پول را بپردازد؟!

۱۳۹۸/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...