نسخه چاپی

نقشه ماهرانه مافیای برنج برای القای كمبود در بازار

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: دلالان و مافیای برنج در مقطعی از زمان با استفاده از نقشه ماهرانه و افزایش قیمت برنج به دولت تلقین می‌كنند كه در بازار كمبود وجود دارد و باید اقدام به واردات كنند.

به گزارش نما، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت برنج در بازار، گفت: افزایش قیمت برنج فارغ از اینکه کاذب است اصلا به جیب کشاورز نمی‌رود.

اخبار اقتصادی- این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلالان از افزایش قیمت برنج سود ویژه‌ای کسب می‌کنند زیرا در حال حاضر کشاورزان برنجی در انبارهای خود ندارد، تصریح کرد: افزایش قیمت برنج موجب می‌شود تا مسئولین برای کاهش قیمت به واردات روی بیاورند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دلالان و مافیای برنج با نقشه ماهرانه در مقطعی از زمان قیمت این محصول را افزایش می‌دهند تا بتوانند محصولی را که از کشاورزان با قیمت پایین در فصل برداشت خریداری کرده‌اند با قیمت بالا به فروش برسانند و از سوی دیگر به دولت تلقین می‌کنند که کمبود این محصول در بازار باعث شده تا شاهد افزایش قیمت باشیم.

مسئولین با برآورد سر انگشتی متوجه می‌شوند که برنج به وفور در انبارها وجود دارد و نباید اجازه دهد که به اقشار زیر طبقه متوسط به دلیل بالا بودن قیمت آن فشاری وارد شود.
برنج به وفور در انبارهای دلالان وجود دارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دولت انتظار داریم تا به قیمت کاذب برنج ورود و قیمت آن را کاهش دهد، تصریح کرد: مسئولین با برآورد سر انگشتی متوجه می‌شود که برنج به وفور در انبارها وجود دارد و نباید اجازه دهد که به اقشار زیر طبقه متوسط به دلیل بالا بودن قیمت آن فشاری وارد شود.
برنج موجود در بازار با یک سوم قیمت از کشاورزان خریداری شده است

مطلب پیشنهادی
بهترین قیمت تورهای استانبول همراه با مشاوره رایگان در علی‌بابا

بهترین قیمت تورهای استانبول همراه با مشاوره رایگان در علی‌بابا

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: برنجی که در حال حاضر در بازار با قیمت بالا وجود دارد در بهترین شرایط با یک سوم قیمت از کشاورزان خریداری شده است.

۱۳۹۸/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...