نسخه چاپی

تحویل ندادن خودرو پس از تكمیل وجه تخلف است

رئیس سازمان حمایت از مصرف كنندگان و تولیدكنندگان گفت: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تكمیل وجه تخلف و آن را پیگیری می‌كنیم.

به گزارش نما، تبعات افزایش قیمت ارز در سال گذشته و تحریم صنعت خودرو همچنان گریبان خودروسازان را رها نکرده است و این صنعت همچنان درگیر مشکلات است.

اخبار اقتصادی- علی رغم افزایش تولید، تعهداتی که خودروسازان بابت پیش فروش خودرو دارند همچنان برای آن‌ها دردسرساز است و تحویل خودرو‌های پیش فروش شده توسط خودروسازان همچنان حاشیه فراوانی دارد و علی رغم وعده‌های داده شده برای تحویل به مشتریان اما، همچنان بسیاری از مشتریان خودرو‌های خود را ماه‌ها پس از سپری شدن از موعد تحویل دریافت نکرده اند.

نکته جالب اینکه خودروسازان طی تماس با مشتریان به آن‌ها اعلام می‌کنند برای دریافت خودرو تکمیل وجه خود را انجام دهند تا پس از مهلت ۱۲۰ روزه در تاریخ اعلامی خودرو به آن‌ها تحویل داده شود اما، علی‌رغم تکمیل وجهی که از سوی مشتریان صورت می‌گیرد خبری از تحویل خودرو نیست.

در همین رابطه عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان اظهار کرد: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تکمیل وجه از سوی خریداران تخلف است.

وی درباره اینکه خریداران در قبال بدعهدی خودروسازان به کجا باید مراجعه کنند، گفت: مشتریان می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و همچنین از طریق سامانه ۱۲۴ اقدام به شکایت کنند.

مطلب پیشنهادی
پرداخت آنی در ازای فروش فوری خودروی لوکس شما! (ویژه تهران)

پرداخت آنی در ازای فروش فوری خودروی لوکس شما! (ویژه تهران)

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: اقدام خودروسازان تخلف است و این سازمان در حال پیگیری موضوع است.

۱۳۹۸/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...