نسخه چاپی

استقلال یا پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا؟

مهدی تاج به تازگی در مصاحبه ای اعلام كرد یكی از تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا در آستانه حذف از این بازی ها از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد اما به نام تیم اشاره ای نكرد!

به گزارش نما، طبیعی بود سهیل مهدی مسئول صدور مجوز حرفه ای با وجود اصرار ما اشاره ای به نام تیم مورد نظر نداشته باشد! چرا که اگر لازم و ضروری بود مهدی تاج در مصاحبه اش به اسم تیم اشاره می کرد. از سویی حدس زدن نام تیمی که قرار است از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود چندان سخت نیست.

اخبار ورزشی- واقعیت این است که سپاهان مشکلی برای حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا ندارد. تنها ممکن است مجبور شود بازی های خانگی خود را در استادیوم فولاد شهر برگزار کند به این خاطر که استادیوم نقش جهان دارای ایراداتی است. از سویی پرونده های مالی اگر علیه این باشگاه وجود داشته باشد با توجه به اینکه باشگاه مشکل مالی ندارد قابل حل است.

تیم مورد اشاره مهدی تاج قطعا پدیده هم نمی تواند باشد به این خاطر که پدیده برای اولین بار است که به بازی های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کند و هنوز مدارک این تیم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار نگرفته است. می ماند استقلال و پرسپولیس که متاسفانه در سال های اخیر پرونده های زیادی علیه این دو باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا طرح شده است.

در این برهه از زمان البته شرایط استقلال از پرسپولیس بحرانی تر است به خصوص که پروپئیج هم از استقلال طرح شکایت کرده است و شفر هم به دنبال این است که برای دست یابی به حق و حقوق خود از سوی فیفا اقدام کند.

اینکه مهدی تاج به صراحت اشاره می کند یکی از تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا در آستانه حذف از این رقابت ها قرار دارد یک شوخی نیست. یک هشدار است و نمی خواهد اگر فردا چنین اتفاقی رخ داد برخی از فدراسیون فوتبال انتقاد کنند.



البته که مدیریت باشگاه استقلال و پرسپولیس برعهده فدراسیون فوتبال نیست و مهدی تاج تنها کاری که می تواند برای این دو باشگاه انجام دهد اول هشدار است و دوم لابی با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از این تصمیم. هر چند به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصمیمی در اینباره برسد آنرا اجراء خواهد کرد و خیلی تلاش های فدراسیون فوتبال نمی تواند کارساز باشد.

جالب اینکه دیروز احمد سعادتمند رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم از مهدی تاج برای رفع مشکلات حقوقی استقلال کمک خواسته بود و شاید این مصاحبه نشان دهد منظور مهدی تاج از مصاحبه ای که داشته و نام تیمی که بدان اشاره کرده استقلال است.

۱۳۹۸/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...