نسخه چاپی

ماجرای بازگشت گل محمدی به پرسپولیس

شنیده می‌شود، سرمربی پدیده مشهد، اصلی‌ترین گزینه جانشینی برانكو ایوانكوویچ در پرسپولیس تهران است.

به گزارش نما، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس، او با عقد قراردادی ۲ ساله سرمربی الاهلی عربستان شد. برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیر در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شد و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد، اما با توجه به شرایطی که وجود داشت، تصمیم گرفت تا به الاهلی برود.

اخبار ورزشی- پس از جدایی مرد کروات از یحیی گل محمدی به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی او یاد می‌شود. گل‌محمدی که در گذشته سابقه سرمربیگری پرسپولیس را دارد، نتوانست موفقیت‌هایی با این تیم بدست بیاورد، اما در مشهد فصل موفقی را با پدیده سپری کرد و یکی از بهترین مربیان لیگ ایران بود. او حدود یک ماه پیش گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید بود، اما در پایان قراردادش را با پدیده ۲ ساله تمدید کرد تا در تیم مشهدی بماند.

شنیده می‌شود در قرارداد گل‌محمدی بندی برای فسخ قرارداد وجود دارد مبنی بر اینکه این مربی اگر از پرسپولیس یا تیم ملی پیشنهاد داشته باشد، می‌تواند قراردادش را فسخ کند و این موضوع باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس او را گزینه جدی جایگزینی احتمالی برانکو بدانند و حتی ساعتی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند که او به احتمال زیاد سرمربی تیم سرخپوش خواهد شد و تماس‌هایی نیز با برخی از بازیکنان درباره این موضوع گرفته شده است.

لازم به ذکر است، مدیران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در روز‌های گذشته بیان کردند که از روز شنبه تمرینات تیم فوتبال پدیده شهر خودرو زیر نظر گل محمدی خواهد شد و چنین بندی در قرارداد باشگاه پدیده با گل‌محمدی وجود ندارد چرا که این کار به هیج وجه عقلانی نیست.

به هرحال اوضاع این روز‌های پرسپولیس به شدت آشفته است و باید وزارت ورزش و جوانان و مدیریت پرسپولیس چه راه حلی را اتخاذ خواهند کرد.

۱۳۹۸/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...