نسخه چاپی

هوادار پرسپولیس حوصله فرصت دادن به كالدرون را ندارد

كارشناس فوتبال ایران با تاكید بر اینكه برانكو كار جانشینش در پرسپولیس را سخت كرده است، گفت: هوادار پرسپولیس دیگر به حداقل‌ها راضی نیست و حوصله فرصت دادن به كالدرون را هم ندارد.

به گزارش نما، بهزاد داداش‌زاده درباره حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: پرسپولیس با نتایجی که سال‌های اخیر گرفته است تبدیل به متفاوت‌ترین تیم در ایران و آسیا شده است.

اخبار ورزشی- پیشکسوت پرسپولیس درباره انتظار هواداران از جانشین برانکو ایوانکوویچ افزود: هوادار پرسپولیس دیگر برایش اهمیت ندارد که یک مربی خارجی بیاید و آنها را به حداقل موفقیت‌ها برساند. الان مربی جدید باید سقف جام‌هایی که برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس کسب کرده است را بشکافد و به بیشترین‌ها برسد.

وی در خصوص روند انتخاب سرمربی سرخپوشان افزود: پرسپولیس همیشه از این پشت پرده‌ها ضربه خورده است. کسی خیلی شفاف نگفت برانکو چرا رفت. او با آن همه بدهی اش هرگز حاضر نشد علیه باشگاه صحبت کند. این تیم با هواداران میلیونی اش نیاز به شفافیت‌های مالی اساسی دارد. متأسفانه شرایط طوری شده است که برخی در پوشش مدیربرنامه، دلالی می‌کنند و بلای جان تیم‌های باشگاهی هم شده اند.

داداش زاده درباره اینکه آیا هواداران پرسپولیس به کالدرون فرصت می‌دهند تا برنامه‌هایش را پیاده کند اذعان داشت: به نظرم هوادار در سال جدید آنقدر حوصله ندارد که بخواهد به کالدرون فرصت بدهد. خواسته هواداران بدون شک قهرمانی در هر جام است و این دیدگاه برای کالدرون ضرر فراوان خواهد داشت. اگر هواداران یادشان باشد برانکو هم در هفته‌های ابتدایی که به پرسپولیس آمده است پس باید به کادرفنی جدید هم زمان بدهند.

داداش زاده در پایان راجع به حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت علی کفاشیان و عباس ترابیان گفت: واقعاً برای فوتبال ایران متأسفم که وقتی با فوتبال ساحلی به رقابت‌های آسیایی و جهانی می‌رفتیم مشکل لباس و غذا داشتیم. می‌دانستیم همان موقع که همین آقایان کارشکنی می‌کنند اما وقتی مدیریت آنها تمام شد

۱۳۹۸/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...