نسخه چاپی

برای موفقیت كالدرون باید حواشی پرسپولیس كنترل شود

كارشناس فوتبال گفت: برای موفقیت كالدرون در پرسپولیس باید حواشی از سوی باشگاه به شدت كنترل شود.

به گزارش نما، بیژن ذوالفقار نسب در مورد حضور کالدرون در پرسپولیس گفت: او مربی از فوتبال آمریکای جنوبی است و من خیلی از نوع مدیریتش در فوتبال و همچنین شرایطش در مورد مباحث روانشناسی بازیکنان مطلع نیستم و فقط می‌توانم بگویم ۵۹ سالگی یعنی اوج پختگی یک مربی است و کالدرون حدود ۲۰ سال مربیگری کرده است. امیدوارم مدیران پرسپولیس انتخاب درستی انجام داده باشند و این مربی بتواند به تیم پرسپولیس کمک کند.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه کالدرون در برخی تیم‌ها عملکرد موفقیت آمیزی داشته اما در سال ۲۰۱۷ از تیم القطر قطر به دلیل نتایج بد و هفت باخت در هشت بازی برکنار شد، عنوان کرد: به هر حال شرایط باشگاه‌ها باهم متفاوت است. امیدوارم او برای پرسپولیس مربی موفقی باشد. البته باشگاه هم باید امکانات لازم را برای این مربی فراهم کند از جذب و حفظ بازیکنان خوب گرفته تا تدارک اردوهای مناسب و بازی‌های دوستانه پیش از فصل، البته مهم‌ترین اقدام باشگاه پرسپولیس برای موفقیت کالدرون کنترل حواشی است. باشگاه باید بتواند در چند ماه اول حاشیه‌ها را به خوبی کنترل کند.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با هر باشگاهی در ایران تفاوت دارند و این دو باشگاه می‌توانند یک نفر را به عرش برسانند یا یک نفر را به فرش!

وی در مورد اینکه کالدرون می‌تواند موفقیت‌های برانکو را در پرسپولیس تکرار کند گفت: بله، برانکو مربی خوبی بود اما شرایط هم برای موفقیت او مهیا شد و پرسپولیس هم بازیکنان خوبی داشت و فضا برای موفقیت این مربی آماده بود اکنون نه تنها کالدرون بلکه هر مربی خوب دیگری به پرسپولیس بیاید می‌تواند این تیم را قهرمان کند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال حتی قبل از شروع فصل از ۵۰ تا ۷۰ درصد شانس قهرمانی یک فصل را دارند و قهرمانی با تیمی مثل پرسپولیس کار خیلی سختی نیست.

۱۳۹۸/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...