نسخه چاپی

راه‌اندازی 50 ایستگاه بی دود در تهران

یعقوب آزاده‌دل از راه‌اندازی 50 ایستگاه بیدود در تهران (جهت استفاده از دوچرخه) خبر داد.

به گزارش نما، یعقوب آزاده‌دل مدیر توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک در دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و حمل و نقل پاک اظهار داشت:‌در نمایشگاه امسال بخش خصوصی حضور پررنگی داشته و شهرداری تنها سهم حمایتی دارد که امیدواریم سال آینده این حمایت شهرداری هم نباشد و در واقع نتیجه آن تقویت بخش خصوصی و توسعه حمل و نقل با دوچرخه است.

اخبار اجتماعی- وی افزود: امسال به موازات برگزاری نمایشگاه چهارمین کنفرانس جامع مدیریت شهری ایران را خواهیم داشت، همچنین بانک رسالت جهت ارائه تسهیلات دوچرخه به شهروندان در نمایشگاه حضور دارد.

مدیر توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک ادامه داد: شرکت‌های استارتاپی و شرکت‌های دوچرخه‌های اشتراکی بی‌دود نیز در این نمایشگاه حضور دارند و در حال حاضر 50 ایستگاه بی‌دود در تهران به همت بخش خصوصی فعال است.

آزاده‌دل اعلام کرد: فروشندگان موتور و دوچرخه‌های برقی در نمایشگاه حضور دارند و رونمایی از پیک دوچرخه انجام می‌شود.

وی با اشاره به پیوستن پیروز حناچی به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو گفت:‌در گذشته از آقایان نجفی و افشانی نیز در فضای مجاز خواسته بودم به کمپین‌های استفاده از دوچرخه بپیوندند ولی این موضوع محقق نشد، ولی خوشبختانه شهردار کنونی به این کمپین پیوسته است.


مدیر توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک گفت: من مسئول توسعه دوچرخه ‌سواری در تهران هستم و به نظرم بیشتر هوای شهردار را دارید نه دوچرخه را و باید برعکس عمل کرد تا از این طریق به نوعی هوای شهردار را داشته باشیم.

آزاده‌دل گفت: در فضای مجازی با کنایه به من گفته بودند که حضور پروانه‌ها کار شماست و باید اینجا اعلام کنم که اگر طرز فکر استفاده از دوچرخه توسعه یابد پروانه‌ها که سهل است حاجی لک‌لک‌ها هم به تهران برمی‌گردند.

۱۳۹۸/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...