نسخه چاپی

وقتی دردسر دست از سر «جیمز باند» بر نمی‌دارد

گریس جونز بازیگر جدیدی كه قرار بود به فیلم جیمز باند ۲۵ بپیوندد، از ایفای نقش در این فیلم كناره گیری كرد.

به گزارش نما، گریس جونز بازیگری که مذاکراتی برای بازگشت و ایفای نقش در فیلم سینمایی جیمزباند انجام داده بود، دقایقی بعد از رسیدن به صحنه فیلم و اینکه فهمید دیالوگ و نقشی که برای او در نظر گرفت شده کم است، از بازی در این فیلم کنار کشید!

این بازیگر و خواننده ۷۰ ساله که پیش از این در فیلم «نمایی از یک قتل» از مجموعه فیلم سینمایی جیمز باند در سال ۱۹۸۵ ایفای نقش کرده بود، از اینکه برای وی نقش کمی در نظر گرفته اند، عصبانی شد و این فیلم را ترک کرد.

مجله دِ سان نیز گزارش کرد که یک محل اقامت برای گریس جونز در نزدیکی صحنه فیلمبرداری این پروژه در نظر گرفته شده بود. اما از یک منبع آگاه نقل قول کردند که جونز تصور می‌کرد نقش بزرگتری را در فیلم برای وی در نظر گرفته اند؛ در حالی که قرار بود از او به عنوان سیاه لشکر استفاده شود!

گفتنی است «باند ۲۵» که هنوز نام رسمی را بر‌ای آن انتخاب نکرده اند، توسط کری فوکناگا کارگردانی شده و آخرین باری است که دنیل کریگ در لباس جیمزباند ظاهر می‌شود. ادریس آلبا و رابرت پتینسون از گزینه های احتمالی برای نقش‌های بعدی جیمز باند هستند. فیلم سینمایی جیمز باند در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۹۹) اکران می‌شود.

۱۳۹۸/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...