نسخه چاپی

ماجرای افشای اسرار محرمانه كشتی سارینا روی آنتن تلویزیون چه بود؟

روابط عمومی برنامه «سلام صبح بخیر» در راستای «تنویر افكار عمومی» به حواشی مطرح شده در خصوص مسیریابی كشتی سارینا پاسخ داد.

به گزارش نما، روابط عمومی برنامه «سلام صبح بخیر» در راستای «تنویر افکار عمومی» به حواشی مطرح شده در خصوص مسیریابی کشتی سارینا و محکوم کردن این برنامه به افشای مسائل محرمانه، پاسخ داد.

در این جوابیه آمده است: «علی رغم جو رسانه‌ای مبنی بر مشکوک بودن اقدام برنامه «سلام صبح بخیر» در خصوص اعلام مسیر دور شدن تحریم نفتی کشتی سارینا، اطلاعات مطرح شده در این برنامه در قالب گزارشی با تصاویر ماهواره‌ای در نشریه بین المللی فایننشال تایمز همراه با عکس و جزئیات کامل‌تر منتشر شده است؛ بنابراین فرضیه افشای اسرار مملکتی و نقض محرمانه بودن این رویداد به کلی مردود است و قبلاً این اطلاعات به صورت گسترده و با زبان انگلیسی رسانه شده است.

بدیهی است اگر قرار بر ردیابی کشتی از سوی آمریکایی‌ها باشد، این امر باید هفته قبل صورت گرفته باشد و نیازی به یادآوری کردن برنامه «سلام صبح بخیر» با زبان فارسی به طرف آمریکایی نیست.

مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، این جوابیه جهت تنویر افکار عمومی در رسانه مبدأ و دیگر رسانه‌هایی که به این شایعه دامن زدند، منتشر شود.»


۱۳۹۸/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...