نسخه چاپی

زارعی:جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان برادرند

عضو جبهه پایداری گفت كه این جبهه با جبهه متحد اصولگرایان برادر هستند و هیچ اختلاف مبنایی با یكدیگر ندارند.

علی اصغر زارعی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه اصولگرایان بر اساس پایبندی به اصول با یکدیگر برادر هستند، گفت: جبهه پایداری تمامی برادران اصولگرایی خود را بر رعایت اصول و پایبندی به آن توصیه می‌کند.

وی گفت: جبهه پایداری همچون جبهه متحد یک نامزد را تاکنون به مجلس فرستاده است.



به گفته زارعی، در بین نامزدهایی که به دور دوم رفته‌اند جبهه پایداری از دیگر گروه‌های اصولگرا پیشتاز بوده است و این نشان‌دهنده مقبولیت گفتمان این جبهه در بین مردم دارد.

زارعی اظهارنظر درباره رئیس‌مجلس نهم را در شرایط کنونی به مصلحت ندانست و افزود: بعد از انتخابات مجلس در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی با برادران خود در جبهه متحد همچون گذشته برادر خواهیم بود و هیچ جریانی موفق به اخلال در این برادری نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جبهه پایداری بر حرکت گفتمانی خود در آینده ادامه خواهد داد، تصریح کرد: اختلاف در بین نیروهای انقلاب که به اصول پایبند هستند معنا و مفهومی ندارد.

به گفته زارعی، نیروهای اصولگرا برای حفظ وحدت باید، اصول را محور کنند نه افراد را. جبهه پایداری اصول را محور قرار داد و در انتخابات با اقبال مردم مواجه شد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...