نسخه چاپی

تذكر به "روحانی" درباره عدم افزایش حقوق كاركنان

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ضروریست تا رئیس جمهور عدم افزایش حقوق كاركنان وزارت كشاورزی را از طریق سازمان برنامه و بودجه به طور جدی پیگیری كند.

به گزارش نما، محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه رئیس جمهور باید عدم افزایش حقوق و دستمزد کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را پیگیری کند، گفت: لازم است تا رئیس جمهور این موضوع را از طریق سازمان برنامه و بودجه به صورت جدی پیگیری کند تا مشکلات این افراد حل شود.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه باید حقوق کارکنان وزارت کشاورزی طبق قانون افزایش یابد، افزود: باتوجه به مصوبه شورای حقوق و دستمزد، متاسفانه تاکنون افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان برنامه و بودجه ابلاغ و عملیاتی نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به امتیازات ماده 68 فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: طبق این ماده قانونی، دستگاه‌های اجرایی اجازه داشتند امتیازات فصل دهم را درباره کارکنان خود افزایش دهند اما این افزایش در برخی از دستگاه‌ها انجام شده اما متاسفانه درباره کارکنان وزارت جهاد کشاورزی انجام نشده است.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه مسئولان ذیربط عنوان کردند که برای اعمال این ماده قانونی نیاز به مصوبه شورای حقوق و دستمزد است، ادامه داد: این شورا در تاریخ 21.12.97 مصوبه‌ای را مبنی بر ضرورت امتیازات فصل دهم کارکنان وزارت جهاد داشته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خاطر نشان کرد: مصوبه شورای حقوق و دستمزد برای تامین منابع مالی به هیئت دولت ارجاع شد و طبق آخرین اخبار مصوبه به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و 30 درصد منابع آن تامین شده اما متاسفانه تاکنون این مصوبه درباره کارکنان وزارت کشاورزی اجرایی نشده است.


پورابراهیمی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی عدم افزایش حقوق باعث ایجاد مشکلاتی برای 70 هزار کارمند وزارت کشاورزی شده است که ضروریست رئیس جمهور هر چه سریعتر به این مسئله رسیدگی کند.

۱۳۹۸/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...