نسخه چاپی

آقای بازیگر: از اسم پدرم نمی‌توانم فرار كنم

فرزند خسرو شكیبایی می‌گوید دوست ندارد به‌خاطر اسم پدرش پیشرفت كند گرچه نمی‌تواند از آن فرار كند.

به گزارش نما، پوریا شکیبایی بازیگر سینما و تئاتر و فرزند زنده‌یاد خسرو شکیبایی گفت: «دیشب اولین اجرای «این یک کنفرانس از شکست ماست» در سالن استاد انتظامی برگزار شد، این کار به کارگردانی مهران مرادی روی صحنه است و امیر شوندی، احمدرضا موسوی، آرش صفایی در کنار اکبر مشکات (ایفاگر نقش علی عابدینی در فیلم «هامون») هم‌بازی‌های من در این نمایش هستند.»

شکیبایی درباره داستان این نمایش گفت:«این نمایش داستان چهار جوان است که می‌خواهند کاری را انجام دهند و در آن شکست می‌خورند. برای این کار سه ماه تمرین کردیم.»

این بازیگر درباره علاقه‌اش به بازیگری از سنین پایین گفت: «من از سنین پایین به بازیگری علاقه داشتم اما نداشتن اعتماد به نفس من را از این ماجرا دور می‌کرد. وقتی از پدرم مشورت می‌گرفتم، او به من می‌گفت اول تئاتر و تاکید داشت بازیگری از تئاتر آغاز می‌شود.»

فرزند خسرو شکیبایی درباره استفاده از نام پدرش برای پیشرفت در کارهایش گفت:«دوست ندارم به‌خاطر اسم پدرم، اتفاقی برایم بیفتد اما از این اسم هم نمی‌توانم فرار کنم. سعی می‌کنم با با پیشرفت از زیر سایه پدرم بیرون بیایم. در این مدت فیلم بلند «سینما خر» را با شاهد احمدلو کار کرده‌ام و پیشنهادهای زیادی برای بازیگری داشته‌ام.»

۱۳۹۸/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...