نسخه چاپی

كمبود نیرو و تجهیزات در دادستانی

دادستان تهران كمبود نیروی انسانی و تجهیزات اداری را از مشكلات عمده دادسرای تهران برشمرد و گفت: این مشكلات سبب نمی‌شود كه ما در وظیفه قضایی خود كوتاهی كنیم.



به گزارش نما، علی القاصی مهر در جریان بازدید از دادسرا ی ناحیه 14 محلاتی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده از سوی قضات و کارکنان این دادسرا، با برخی از مراجعین از نزدیک دیدار و ضمن استماع درخواست‌های آن‌ها، دستورات لازم را صادر کرد.

اخبار اجتماعی- وی در ادامه نشست با کارکنان قضایی و اداری این دادسرا، کمبود نیروی انسانی و تجهیزات اداری را از مشکلات عمده دادسرای تهران برشمرد و افزود: این مشکلات سبب نمی‌شود که ما در وظیفه قضایی خود کوتاهی کنیم.

دادستان تهران، قوه قضاییه را مأمن و پناهگاه مردم خواند و افزود: ما باید به فکر حل مشکل مراجعه کنندگان باشیم که آن بستگی به ایمان و ترس ما در پیشگاه خداوند دارد.

القاصی با اشاره به محورهای سخنرانی رهبری در هفته قوه قضاییه خاطر نشان کرد: تصویر جامعه از قوه قضاییه باید تصویری از عدالت و اعتماد باشد و این تصویرسازی عمدتاً در دادسرا رقم می‌خورد.

دادستان تهران در پایان نظارت بر عملکرد ضابطین را یکی از وظایف مهم قضات خواند و ضابطین را موظف به پاسخگویی و اعلام گزارش به مراجع قضایی کرد.

۱۳۹۸/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...