نسخه چاپی

استقلال، تیر خلاص را زد؛ خداحافظ سوپراستار!

مدیر باشگاه استقلال رسماً اعلام داشت كه اولویت این باشگاه فعلاً حضور در بازار نقل و انتقالات نیست.



به گزارش نما، در شرایطی که وضعیت آیاندا پاتوسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر می‌رسد هر ساعت او از استقلالی‌ها دور و دورتر می‌شود، مدیرعامل باشگاه استقلال خیال همه را راحت کرد و رسماً اعلام داشت که مذاکره با این بازیکن در اولویت باشگاه نیست.

اخبار ورزشی- امیرحسین فتحی در این باره اظهار داشت: اولویت پرونده پروپئیچ است نه پاتوسی، پرونده پروپیچ مربوط به مدیریت امروز نیست بلکه در گذشته رخ داده است. ما دنبال حل مشکل هستیم. به احتمال زیاد هم مشکل حل خواهد شد. یعنی ما چاره‌ای نداریم جز اینکه مشکل آقای پروپیچ را حل کنیم. باید کار انجام شود تا برای استقلال پیامدهای منفی نداشته باشد. رقمی که باید به این بازیکن پرداخت کنیم بین ۴۳۰ تا ۴۴۰ هزار دلار است که واقعاً برای ما سنگین است. اما چاره چیست؟ باید پول را جور کنیم و بپردازیم تا مبادا برای استقلال اتفاق بدی رخ دهد.


ما با پاتوسی در حال مذاکره ایم ولی چیزی قابل پیش بینی نیست. همه چیز منوط به این است که بتوانیم پول جور کنیم و به این بازیکن بدهیم. اگر جور شود انشالله این بازیکن را نگه خواهیم داشت. به هر حال ما باید به وضعیت مالی باشگاه هم نگاه کنیم. الان پرونده پروپئیچ برای ما مهمترین چیز است. باید مشکل را رفع کنیم. تمرکزمان بیشتر روی این پرونده است.

۱۳۹۸/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...