نسخه چاپی

روسیه یك كشتی نجات به خلیج فارس اعزام كرد

یك كشتی نجات از تركیب ناوگان دریای سیاه روسیه برای نخستین بار عازم خلیج فارس شده تا تیم ناوگان نظامی-دریایی این كشور در رقابت‌های بین‌المللی غواصی در چارچوب مسابقات بین المللی ارتش‌های جهان در آبهای ساحلی ایران را همراهی كند.

به گزارش نما، دفتر مطبوعاتی ناوگان دریای سیاه روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد برای نخستین بار کشتی نجات این ناوگان از بندر "نوواراسیسک" به خلیج فارس اعزام شده است.

اخبار سیاسی- بر اساس این اطلاعات، کشتی نجات «پروفسور نیکلای مورو" از ترکیب کشتی‌های نجات و پشتیبانی ناوگان نظامی-دریایی روسیه در دریای سیاه از بندر نوواراسیسک عازم خلیج فارس شده است. این نخستین بار در طول تاریخ است که یک کشتی ناوگان دریای سیاه در چنین طرحی در محدوده جغرافیایی دوردست شرکت می کند.

در دفتر مطبوعاتی ناوگان دریای سیاه روسیه یادآوری شده این کشتی نجات برای تامین حمایت و پشتیبانی از تیم ناوگان دریایی روسیه در رقابت‌های بین المللی غواصی تحت عنوان «عمق-2019 » در آب‌های بین المللی در چارچوب مسابقات بین المللی ارتش‌های جهان که در ماه آگوست (اواخر مرداد ماه) در آبهای ساحلی ایران برگزار می‌شود، به این منطقه اعزام شده است.

خدمه این کشتی در حال حاضر خود را برای عبور از تنگه بسفر و داردانل در دریای سیاه آماده می‌کنند. این کشتی روسی برای رسیدن به مقصد 20 شبانه روز در راه است و در مسیر خود از شش دریا، سه تنگه، چهار خلیج و کانال سوئز عبور خواهد کرد.

۱۳۹۸/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...