نسخه چاپی

عربستانی‌ها رقیب تیم‌های ایرانی شدند

باشگاه الرائد عربستان، درصدد جذب كریستین اوساگونا، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن است.

به گزارش نما، کریستین اوساگونا، مهاجم ۲۸ ساله نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوست و عملکرد خیلی خوبی در لیگ برتر و آسیا داشت، به دلیل اختلاف مالی که با مدیران تیم سبزپوشان اصفهانی داشت، قرارداد خود را تمدید نکرد و ساعتی پیش، الریاضیه عربستان با انتشار گزارشی نوشت که باشگاه الرائد به دنبال اوساگونا است.

اخبار ورزشی- رسانه مطرح سعودی در این باره نوشت: قرارداد اوساگونا با باشگاه ذوب آهن به پایان رسید و توافقات اولیه برای حضور این بازیکن در الرائد عربستان صورت گرفته و مهاجم نیجریه‌ای در آستانه حضور در لیگ این کشور قرار دارد.

اوساگونا سابقه حضور در ترکیب تیم ملی نیجریه و همچنین لیگ بلژیک را دارد و گفته می‌شود در مسابقه ذوب آهن و النصر عربستان مورد توجه باشگاه الرائد قرار گرفته است.

عربستانی‌ها رقیب تیم‌های ایرانی شدند

البته تیم های ایرانی هم درصدد جذب اوساگونا هستند و باید دید این بازیکن به چه تیمی می رود؟


لازم به ذکر است، مدیران باشگاه ذوب آهن در این باره جلسه‌ای را با علیرضا منصوریان تشکیل دادند و قرار است مربی این تیم نام ۳-۴ بازیکن خارجی را اعلام کند تا با جذب یک مهاجم، جای اوساگونا را پرکنند.

سبزپوشان اصفهانی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کردند و تنها ۲ بازیکن به نام‌های محمد مشایخ و یوسف بهزادی را به خدمت گرفتند و امیدوار هستند با اضافه شدن بازیکنان سرباز که در تراکتورسازی حضور داشتند (دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان) آماده حضور در فصل جدید فوتبال ایران شوند.

۱۳۹۸/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...