نسخه چاپی

موقعیت متزلزل چند بازیكن پرسپولیس

لیست پُر پرسپولیس این‌روز‌ها خبرساز شده و چند بازیكن این تیم موقعیت متزلزلی دارند.

به گزارش نما، چند روز پیش اشاره شد که گابریل کالدرون بعد از اینکه متوجه شد لیست پرسپولیس قبل از آمدن او به این تیم پر شده، تعجب کرده و به دنبال راه حلی است تا بتواند بازیکن جدیدی را در پست دفاع میانی و خط حمله به جمع شاگردانش اضافه کند.

اخبار ورزشی- مسئولان باشگاه پرسپولیس به کالدرون اعلام کردند که با درخواست رسمی از سازمان لیگ خواستار افزایش سهمیه برای جذب بازیکن بزرگسال شده‌اند اما هنوز با جواب روشنی مواجه نشدند. در گام بعدی محسن خلیلی در مورد چند بازیکن به کالدرون اطلاعاتی داد و از او خواست عملکرد این نفرات را زیر نظر گرفته و در مورد ماندن یا رفتن‌شان تصمیم بگیرد.

در این بین برخی از بازیکنان پرسپولیس این روز‌ها با استرس زیادی تمرین می‌کنند تا مبادا جایی در تفکرات مرد آرژانتینی نداشته باشند. در جمع سرخپوشان هستند نفراتی که به دلیل چند ماه دوری از میادین و سن بالای‌شان ممکن است در لیست مازاد این تیم قرار بگیرند، مخصوصا اینکه کالدرون به دفاع میانی نیاز دارد.

گزینه بعدی نفراتی هستند که هنوز وضعیت مالی‌ و قراردادی‌شان با پرسپولیس مشخص نیست و باشگاه مشکلی از لحاظ قرارداد برای قطع همکاری با آنها ندارد. بشار رسن، محمد نادری و محسن ربیع‌خواه جزو این دسته هستند.

بازیکنانی که در فصل گذشته خیلی کم فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را پیدا کردند نیز شانس زیادی برای قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم دارند. مخصوصا آنهایی که به خاطر نیمکت‌نشینی برای پرسپولیس حاشیه‌سازی هم کردند.


آنچه مشخص است گابریل کالدرون ظرف یکی دو روز آینده نام این نفرات را به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد تا هم تیمش را قبل از رفتن به اردو تکمیل کند و هم اینکه بازیکنان جدا شده بتوانند تیم آینده خود را مشخص کنند.

۱۳۹۸/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...