نسخه چاپی

نگرانی لاری از فعالیت 3 سایت اصولگرا

وزیر دولت اصلاحات با انتقاد از عملكرد برخی سایت‌های خبری گفت‌: یك سایت اصولگرا خبری را تولید می‌كند، خبر را در سایت دیگری پخش می‌‌شود و در سایتی دیگر بر روی سوژه پردازش صورت می‌گیرد لذا به طور حتم نمی‌توان به مطالب این سایت‌ها استناد كرد.

به گزاش نما، عبدالواحد موسوي لاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در برخي از سايت‌هاي خبري مبني بر مخالفت موسوي خوئيني با طرح دولت وحدت ملي گفت: خبر منتشر شده در اين راستا بي‌پايه و اساس است و متأسفانه برخي از سايت‌هاي خبري تنها بر اساس استنادات خود اين موضوع را مطرح مي کنند.


وي با انتقاد از عملکرد يك سايت اصولگرا افزود: اين سايت خبر توليد مي‌کند، در سايت ديگري پخش مي‌کند و در سايتي ديگر بر روي سوژه پردازش صورت مي‌گيرد لذا به طور حتم نمي‌توان به مطالب اين سايت‌ها استناد كرد.


موسوي لاري با اشاره فعاليت‌هاي مجمع روحانيون مبارز اظهار داشت: اين تشکل جلسات خود را به صورت مرتب برگزار مي‌کند و امشب نيز جلسه شوراي مرکزي تشکيل مي‌شود.


وزير کشور دولت اصلاحات درباره حضور محمد خاتمي در انتخابات سال آينده گفت: بايد متنظر ماند تا ديد انتخابات چه مسيري را طي مي‌کند اگر زمينه براي حضور هر کسي که مي‌خواهد در صحنه باشد، فراهم باشد مي‌توان در اين خصوص تصميم گرفت.


موسوي لاري دباره حضورش در انتخابات سال آينده گفت: تصميمي براي حضور در عرصه انتخابات رياست جمهوري ندارم.

۱۳۹۱/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...