نسخه چاپی

«مرد عنكبوتی» ركورد «انتقام جویان» را پشت سر گذاشت

فیلم سینمایی «مرد عنكبوتی: دور از خانه»، ركوردی را كه در گذشته در دست «انتقام جویان: پایان بازی» بود، شكست.

به گزارش نما، فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» آخرین فیلم پرفروش کمپانی مارول است. این فیلم به تازگی توانست یکی از رکورد‌های گیشه فروش را که پیش از این متعلق به «انتقام جویان: پایان بازی» بود، به نام خود ثبت کند.

فیلم سینمایی «انتقام جویان» در اولین هفته انتشار در روز چهارشنبه، گیشه آمریکای شمالی را با فروش ۲۵.۳ میلیون دلار تصاحب کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در اکران میان هفته‌ای تبدیل شد. اما حالا فیلم جدید مرد عنکبوتی با فروش ۲۷ میلیون دلار که در چهارشنبه گذشته داشت، توانست این رکورد را به نام خود ثبت کند.

این فیلم که تام هالند را به عنوان مرد عنکبوتی (پیتر پارکر) و زاندایا را به عنوان بازیگر می‌بیند، تا کنون در طول اکران خود ۳۴۲ میلیون دلار به صورت جهانی فروش داشته است. سهم گیشه‌های آمریکای شمالی از این فروش ۱۲۳ میلیون دلار و سهم گیشه چین نیز ۱۳۸ میلیون دلار است. این دو بازیگر جانشین آندرو گارفیلد و توبی مگوایر شده اند که در طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ در این فیلم ابرقهرمانی بازی کردند.

پیش بینی می‌شود این فیلم این روند موفقیت آمیز را در این هفته نیز ادامه دهد؛ چرا که این هفته اکران آن در بیشتر بازار‌های بین المللی آغاز خواهد شد.

۱۳۹۸/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...