نسخه چاپی

خروج یكجانبه از برجام یك تصمیم اشتباه بود

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریكا با انتقاد شدید از تصمیم كاخ سفید برای خروج از توافق هسته‌ای ایران خواستار توافق با جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش نما، تولسی گابارد نماینده مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس ضمن انتقاد از سیاست‌های واشنگتن در خصوص ایران، هشدار داده است که درگیری نظامی با تهران به‌مراتب از جنگ‌های عراق و افغانستان مخرب‌تر و فاجعه‌آمیزتر خواهد بود.

اخبار سیاسی- وی در ادامه افزود: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال نزدیک کردن واشنگتن به تقابل نظامی با تهران است و خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای ایران یک تصمیم اشتباه بود که ترامپ مرتکب آن شد.

گابارد اظهار داشت: وجود یک توافق با ایران بهتر از نبود آن است. خطری که اکنون وجود دارد آن است که دولت ترامپ با پاره کردن توافق هسته‌ای در حال نزدیک کردن ما به درگیری نظامی با ایران است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در اعزام نظامیان بیشتر به خاورمیانه، تأکید کرد: استقرار سربازان آمریکایی در منطقه خاورمیانه، چاشنی دینامیت برای جنگی مخرب‌تر از آنچه را در عراق دیدیم روشن کرده است.

دولت ترامپ از زمان خروجش از برجام در اردیبهشت‌ 97 تاکنون تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه ایران وضع کرده است اما نتوانسته ایران را وادار به تسلیم در برابر خواسته‌های خود کند.

مطلب پیشنهادی

۱۳۹۸/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...