نسخه چاپی

شبكه سوم توضيح دهد؟

اخبار مهم است یا حماسه ملی فوتسالی‌ها

عکس خبري - اخبار مهم است يا حماسه ملي فوتسالي‌ها

در حالی كه تیم ملی دو بر یك از حریف نامدار خود عقب بود به یكباره تصویر ارسالی از بانكوك قطع می شود و اخبار ورزشی شروع به پخش می كند. جالب تر آنكه در زمان پخش ۵ دقیقه ای اخبار، حسین طیبی گل تساوی را به ثمر می رساند و بدین صورت به راحتی رسانه ملی اجازه فریاد شادی را از میلیون ها ایرانی می گیرد!

به گزارش نمابه نقل ازافکار، جام جهانی فوتسال از اول نوامبر در بانکوک شروع شده است و بنابر نظر سنجی های معتبر بین المللی و به اعتراف سایت فیفا تیم ملی فوتسال ایران اولین شانس کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است. اتفاقی که اگر حاصل شود بدون شک جهشی فوق العاده برای ورزش کشور محسوب می شود. بهترین تیم فوتسال آسیا در اولین دیدار خود باید به مصاف برترین تیم فعلی فوتسال جهان بر اساس رده بندی فیفا می رفت و بدون شک تماشای موفقیت ملی پوشان در این بازی برای یکایک ایرانی ها احساس زیبای غرور ملی را تداعی کرد.

در چنین دیدار بزرگی که میلیون ها ایرانی چشم به جعبه جادویی دوخته‌اند تا شاهد هنرنمایی ملی پوشان باشند، شبکه سوم سیما دست به حرکتی عجیب زد که میلیون ها ایرانی ورزش دوست را بهت زده ساخت. در حالی که تیم ملی دو بر یک از حریف نامدار خود عقب بود به یکباره تصویر ارسالی از بانکوک قطع می شود و اخبار ورزشی شروع به پخش می کند. جالب تر آنکه در زمان پخش ۵ دقیقه ای اخبار، حسین طیبی گل تساوی را به ثمر می رساند و بدین صورت به راحتی رسانه ملی اجازه فریاد شادی را از میلیون ها ایرانی می گیرد!

جای سوال اینجاست که در مسابقاتی که میلیون ها ایرانی امید به درخشش فرزندانشان دارند آیا پخش کوتاه مدت اخبار ورزشی بر حماسه ملی فوتسالیست ها ارجحیت دارد؟ مهمتر آنکه آیا این اتفاق نباید باعث شود پخش سراسری شبکه ورزش برای هموطنان داخل و خارج از کشور به صورت جدی پی گیری شود تا بار پخش مسابقات ورزشی از دوش شبکه سوم صدا و سیما برداشته شود تا دیگر خللی در کنداکتور برنامه های این رسانه ایجاد نشود؟

این شگفتی در شبکه جوان در حالی رخ داد که همین شبکه بارهای بار در زمان پخش مسابقاتی که هیچ گونه حساسیتی نداشته است علاوه بر جابجا کردن ساعت پخش اخبار ورزشی و شامگاهی حتی در زمان پخش اذان مغرب هم بازی ها را قطع نکرده است!

۱۳۹۱/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...