نسخه چاپی

پشت صحنه گاندو كلی گریه كردم/چرا خیلی از بخش‌های گاندو سانسور شد؟!

بازیگر سریال گاندو به شرح جزئیاتی درباره نقش خود در این مجموعه تلویزیونی پرداخت.

به گزارش نما، رضا توکلی در رابطه با ویژگی‌های سریال گاندو، اظهار کرد: اتفاق شیرین و به موقعی با ساخت مجموعه تلویزیونی گاندو افتاده است و شاید به معنایی این اتفاق دیر هم افتاده و باید زودتر از این‌ها برنامه سازان و نویسندگان خوب ما به این نوع سینما و موضوع و ژانر می‌پرداختند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی گاندو تصریح کرد: چه بسا دنیا با سریال‌های متفاوت به لحاظ رنگ و لعاب و محتوا به ایده آل‌های جدیدی می‌رسد پس باید با زمان حتی جلوتر از زمان پیش برویم.

دولتمردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند

بازیگر مجموعه تلویزیونی گاندو با بیان اینکه دولت مردان ما روشن و شفاف با مردم حرف بزنند، تصریح کرد: مردم ما به روشنگری و شفاف سازی نیاز دارند نه اینکه همش پشت سر هم حرف بزنند! گاندو یک فصل تازه را باز کرده است.

وی ادامه داد: من به آقایان “افشار” و “امینی” به عنوان کارگردان، تهیه کننده و عوامل این سریال تبریک می‌گویم شاید باز بستر مناسب تری به لحاظ موقعیت‌هایی که این سریال برای بچه‌ها فراهم کرد باید ایجاد شود و نیاز است فراتر از این اتفاق بیفتد.


وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان شاگردی که در مقابل بازیگران خیلی خوب تلویزیون و سینما شاگردی کردم و درس پس دادم و سکانس‌هایی را بازی کردم، تصریح کرد: امیدوارم سکانس‌هایی را که بازی کردم به دل مخاطبین بنشیند.

توکلی با بیان اینکه در این سریال عاطفه پدری را در وجود پدری که فرزندش اخلال گر اقتصاد کشور است می‌بینیم، افزود: چه رییس جمهور یا مسؤل باشیم یا نباشیم این حس پدری است، یک جایی قوانین و مسولیت‌ها و بروکراسی خاص اداری و حساسیت مسئولیت در سازندگی ارتباط پدر و فرزند نقش دارد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی گاندو، گفت: بنده نقش پدری را بازی کردم که در سکانسی اشاره می‌کند که تا کمر در دوران جنگ در لجن بودیم و پشه‌ها اجازه نمی‌دادند تکان بخوریم، و جایی می‌گوید که اینقدر گرما و نمک در بدن ما نشسته بود که بدن ما تبخال زده بود؛ شما ممکن نیست تصور کنید یک سری جوان با حرارت خاص جوانی باشند و اطراف شما دشمن تا دندان مسلح باشد و در محاصره قرار بگیرید.

در سکانس‌های فیلمبرداری گاندو اشک ریختم

وی با بیان اینکه این دیالوگ‌ها واقعی بود، اضافه کرد: خود بنده بعد از صحنه‌های فیلمبرداری این سکانس‌ها مدت‌ها اشک ریختم که این آدم‌ها چه کسانی بودند چرا پس عوض شدند و این اتفاقات افتاد بعد می‌گوید:کاش زن نگرفته بودم، برای اینکه سیستم این بچه را ساخته و رو به دلالی و اختلاس گری کشانده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی گاندو تصریح کرد: الان می‌توانیم بگوییم مدارس و آموزش و پرورش ما چرا با جامعه مچ نیست و چرا با جامعه همخوانی ندارد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی گاندو با بیان اینکه نکته اساسی نقشی که بازی کردم حس پدری است، تصریح کرد: من کاری ندارم در خارج بچه ۱۷، ۱۸ ساله می‌شود دنبال کار و زندگیش می‌رود، زیرا ما فرهنگ فنی و قدرت مندی داریم و احترام به پدر و مادر و فرزندان را داریم و خانواده فرهنگ ما را حفظ می‌کند و نباید بگذاریم از هم متلاشی شود.

توکلی گفت: رسانه ملی قدم‌های جدیدی برداشته و این قدم‌های جدید را باید حمایت کرد و باید هزینه کرد، افزود: طرف دو سه ساله سر کار آمده و بعد پست مهمی گرفته و می‌خواهد در این دو سه سال خانه و ماشین و ویلا بخرد، برای همین یک مرتبه به اختلاس کشیده می‌شود، چون جوان اند و در عرصه‌ای بزرگ شدند که چطور ماشین آقای فلانی زیر پای من نباشد نمی‌گوید که فلانی بدبختی و بیچارگی کشیده است و خاک خورده است پس این آموزش‌ها باید داده شود. وی خاطرنشان کرد: مدیران باید کمک کنند شرایط فرهنگی ایده آل را داشته باشیم.

۱۳۹۸/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...