نسخه چاپی

انتقاد شدید عضو شورای شهر از صحبت های پورسیدآقایی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح جایگزین زوج و فرد اسمش طرح كاهش آلودگی هواست اما در گزارش معاون حمل و نقل و ترافیك هیچ اشاره ای به موضوع كاهش آلودگی هوا نشده است.

به گزارش نما، افشین حبیب‌زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش از سوی پورسیدآقایی پرسید شما در زمان ارائه گزارش گفتید از نیتروژن ازن ساطع می‌شود و من از شما می‌خواهم که فرمول شیمیایی آن را بگویید.

اخبار اجتماعی- وی افزود: به نظر می‌رسد این اظهارنظر شما اشتباه است و این موضوع واقعی نیست.

محسن هاشمی خطاب به حبیب‌زاده گفت: لطفاً سؤالات علمی نپرسید که در این زمان حاضران در صحن خندیدند.

حبیب‌زاده سؤال دیگری از پورسیدآقایی پرسید و گفت: شما گفتید برخی در گذشته که پلاک‌های زوج و فرد وجود داشت می‌رفتند خودروی دوم می‌خریدند برای استفاده از روزهای زوج و فرد.حالا با طرحی که شما دادید همان‌ها می‌روند خودروی سومی می‌خرند که به جای ۴۰ روز ۶۰ روز در طرح تردد کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در خصوص بحث آلودگی هم باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که ما سالها از برخی از ذرات معلق غافل بودیم.

وی افزود: وقتی ناکس‌ها در مقابل اشعه خورشید قرار می‌گیرند از آن ازن متصاعد می‌شود حالا شما بگویید برای این موضوع چه کاری انجام دادید؟



حبیب‌زاده گفت: شما اسم طرح را گذاشته‌اید کاهش آلودگی هوا در حالی که هیچ کجای گزارش‌تان حرفی از آلودگی هوا و نحوه کنترل آن نزدید.


۱۳۹۸/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...