نسخه چاپی

چرا رادوشوویچ از پرسپولیس جدا می‌شود؟

دروازه‌بان كروات پرسپولیس قرار است از فهرست این تیم خارج شود.

به گزارش نما، ​گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که مشغول آماده‌سازی تیمش برای فصل جدید است، در تمرین روز گذشته (دوشنبه) با بوژیدار رادوشوویچ صحبت‌هایی انجام داد و به این بازیکن اعلام کرد که برای فصل پیش‌رو روی این دروازه‌بان کروات حسابی نمی‌کند.

اخبار ورزشی- به این ترتیب رادوشوویچ قرار است از فهرست پرسپولیس خارج شود تا محمدحسین کنعانی‌زادگان خرید جدید سرخپوشان جای او را در فهرست بگیرد. همچنین پرسپولیس قصد دارد یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال برای نیمکت خود جذب کند تا اینگونه سهمیه خود را در فهرست بزرگسالان افزایش دهد.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه، کالدرون در روز‌های ابتدایی حضورش در تمرینات پرسپولیس و بررسی شرایط به مسئولان باشگاه اعلام کرده ۲ بازیکن نیاز دارد. اولی در پست مهاجم و قطعا خارجی، دومی هم یک مدافع وسط ایرانی.

پس از این صحبت کالدرون با باشگاه، مدیران ۵، ۴ گزینه برای جذب مدافع به سرمربی تیم معرفی کردند و کالدرون هم بعد از بررسی به آنها اعلام کرد که کنعانی‌زادگان را می‌خواهد چراکه این بازیکن ملی‌پوش است و می‌تواند روی او حساب کند. کالدرون معتقد است در پست دفاع وسط جای ریسک نیست و برای همین نیاز به بازیکن باتجربه دارد. از طرفی همزمان مدیران باشگاه هم پیگیر جذب مهاجم شدند تا هر چه زودتر آن را به تیم اضافه کنند.

۱۳۹۸/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...