نسخه چاپی

نقل قول ساختگی از ریگان درباره ترامپ

رئیس جمهور كنونی آمریكا ضمن به اشتراك گذاشتن نقل قولی ساختگی از رونالد ریگان كه ریاست جمهوری‌ ترامپ را پیش بینی می‌كرد، آن را جالب و بامزه توصیف كرد.

به گزارش نما، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پست مربوط به دو سال پیش از یک حساب توییتری را که تنها ۱۳ دنبال کننده داشت، باز نشر کرده که شامل تصویری متعلق به سال ۱۹۸۷ از رونالد ریگان، چهلمین رئیس جمهور آمریکا و ترامپ می‌شد.

اخبار بین الملل- این عکس واقعی است اما هیچ سندی دال بر اینکه رونالد ریگان چنین پیش بینی را کرده باشد، وجود ندارد.

PaAKkzZ7MS64

در نقل قول ذکر شده از ریگان در پایین این عکس آمده است: هرگز نمی‌دانم که چطور این مسئله را توضیح دهم. هنگامی که من این مرد جوان را دیدم احساس کردم که با یک رئیس جمهور دست می‌دهم.

ترامپ نیز در توییتی دیگری در واکنش به این نقل قول نوشت: چه بامزه!

توئیتر کمی بعد از آنکه ترامپ این نقل قول را باز انتشار کرد حساب کاربری مذکور را به حالت تعلیق درآورد.

این عکس اوایل سال جاری میلادی به صورت گسترده در فیسبوک به اشتراک گذاشته شد و پس از آن مشخصه تلاش‌های فیسبوک برای ریشه‌کن کردن اخبار و اطلاعات جعلی شد.

وب سایت اسنوپس گزارش داد که عکس ریگان و ترامپ واقعی است و در سال ۱۹۸۷ در کاخ سفید گرفته شده است اما این وب سایت تاکید کرد که هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه ریگان چنین جمله‌ای را گفته باشد وجود ندارد.

قرار است ترامپ در چند روز آتی جلسه‌ای با رسانه‌های اجتماعی در کاخ سفید برگزار کند که با هدف رسیدگی به تعصب ادعا شده پلت فورم‌های بزرگ و مهم علیه محافظه کاران برنامه ریزی شده است. کمپانی‌های تکنولوژی‌های بزرگ همچون فیسبوک و توئیتر که گزارش شده به این جلسه دعوت نشدند چنین ادعاهایی را رد کرده‌اند.

۱۳۹۸/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...