نسخه چاپی

روایت فرزند جمشید مشایخی از اولین تجربه بازیگری اش

میز موسیقی «سلام صبح بخیر» امروز میزبان نادر مشایخی آهنگساز و رهبر اركستر بود.

به گزارش نما، رضا مهدوی کارشناس میز موسیقی «سلام صبح بخیر» امروز میزبان استاد نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر بود.

اخبار چهره ها _ مشایخی در این برنامه، درباره نخستین تجربه بازیگری اش گفت: «سامورایی در برلین» شخصیتی داشت که به من گفتند براساس تو آن را نوشته ایم و من اولین تجربه بازیگری ام را انجام دادم. آقایان ژوله، فرخ نژاد و مظلومی خیلی به من کمک کردند تا خوب بازی کنم.

وی درباره موسیقی خوب اظهار کرد: اعتقاد من این است موسیقی که فقط زیبا است، کافی نیست. موسیقی از ابزاری استفاده می‌کند که خیلی بهتر می‌شود با آن افکاری را انتقال داد که به سادگی با زبان نمی‌شود.

او در پاسخ به اینکه چطور باید گوشمان را برای شنیدن موسیقی خوب تقویت کنیم، اظهار کرد: بهتر است سراغ موسیقی برویم که در زندگی ما الهام بخش است. آن موسیقی خوب است که مرا تغییر بدهد؛ چون ابزارش را در اختیار دارد و می‌تواند انسان را تغییر بدهد.

فرزند زنده یاد مشایخی ادامه داد: دیروز یکی از زیباترین روز‌های زندگی ام بود؛ یک دختر ۱۲ ساله مادرش را مجبور کرده پیش من بیاید، چون می‌خواهد رهبر ارکستر شود. این واقعا امیدوار کننده است و به نظر یک پیشرفت اجتماعی در ایران در حال رخ دادن است.

مشایخی تاکید کرد: موسیقی از تنوع و تکرار تشکیل شده که برای ما گذشت زمان را تداعی می‌کند. قطعی‌ترین چیزی که ما داریم،گذشت زمان است و حس این با موسیقی امکان پذیر است.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۸/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...