نسخه چاپی

فروش اعضای بدن دختران یمنی به سعودی ها

یك سازمان حقوق بشری یمن از افزایش تجارت های نامشروع مانند تجارت اعضای بدن و قاچاق انسان و تجارت فحشا از یمن به عربستان سعودی خبر داد.

مشرق:خبرگزاري آسوشيتدپرس در گزارشي که از مؤسسه ملي مبارزه با تجارت انسان منتشر کرده است، نسبت به افزايش پديده تجارت انسان در انواع مختلف آن بويژه در مورد تجارت فحشا و قاچاق دختران جوان يمني از طريق شبکه هاي سازماندهي شده جنايتکار به عربستان سعودي هشدار داد.

اين گزارش اعلام کرده است که اين پديده در پي انقلاب مردمي در يمن و افزايش ناامني و بي توجهي دولتي به فسادهاي گسترده بعد از اين دوره افزايش پيدا کرده است.

اين گزارش از وجود برخي اماکن سياحتي در صنعا نام مي برد که به راحتي عرضه دختران براي اعمال منافي عفت در آن رواج دارد، سازمان هاي قاچاقچي همچنين با استفاده از فضاي ناامني موجود در يمن روزانه بسياري از قربانيان را از طريق فرودگاه صنعا به کشورهاي ديگر بويژه عربستان سعودي منتقل مي کنند.

اين گزارش تأکيد مي کند که اين اقدامات زير نظر نيروهاي امنيتي يمن صورت مي گيرد و با اينکه بارها اين مسائل به آنها هشدار داده شده، هيچ اقدام براي توقف فسادهاي کنوني در يمن از خود نشان نمي دهند.

نيروهاي امنيتي يمن تمام تلاش خود را براي سرکوب اعتراضات مشروع و مسالمت آميز مردمي به کار بسته و سعي مي کند هر صداي اعتراض آميزي را در نطفه خفه کنند، به همين علت سازمان هاي قاچاقچي از خلأ امنيتي موجود براي پيشبرد اهداف شوم خود در يمن استفاده مي کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...