نسخه چاپی

پخش یك فیلم نوستالژیك با بازی پارسا پیروزفر و نیكی كریمی از شبكه 3

فیلم‌های دختران انتظار، پرستار تصادفی، سرقت طلایی، بانو و بیا از گذشته حرف بزنیم –مشهد، پنجشنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ تیرماه مطابق زمان‌های اعلام شده روی آنتن شبكه سه سیما قرار می‌گیرد.



به گزارش نما، فیلم سینمایی دختران انتظار به کارگردانی رحمان رضایی محصول سال ۱۳۷۹ است که پنجشنبه ۲۰ تیر ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر _ این فیلم با بازی پارسا پیروزفر، نیکی کریمی، شراره رخام و کامبیز دیرباز درباره سعید مسرور دانشجوی رشته پزشکی است که برای پرداخت قرض خود به آقای سام ناچار می‌شود برای گرفتن وام، با دختر دانشجویی به نام روشنک ازدواج صوری انجام دهد تا بتواند از وام ازدواج بهره‌مند شود. از طرفی دیگر شراره دختر آقای سام به سعید علاقمند شده و در این مسیر می‌کوشد با حربه‌هایی سعید مسرور را به سمت خود بکشد.

*فیلم سینمایی پرستار تصادفی (Der nanny) The Manny محصول ۲۰۱۵ آلمان به کارگردانی ماتیاس اِشوِگوفر که پنجشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۵:۲۵ از شبکه سه پخش می‌شود.

در خلاصه داستان با بازی ماتیاس اِشوِگوفر، میلام پِسکِل، پائولا هارتمن وآندره آ اِسوارت آمده است:

کلمنز کلینا مردی جوان که به خاطر مشغله کاری زیاد وقتی برای گذراندن با فرزندانش را ندارد تا اینکه به طور تصادفی مردی را به عنوان پرستار استخدام می‌کند و....




*فیلم سینمایی سرقت طلایی GOLDEN JOB به کارگردانی چن کار لاک محصول ۲۰۱۸ هنگ کنگ است که جمعه ۲۱ تیر ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

بازیگرانی، چون چن کار لاک، اکین چنگ، جردن چان و مایکل تسه در این فیلم با ژانر اکشن-ماجراجویی هنرنمایی کرده اند.

این فیلم درباره یک گروه از مزدوران کارکشته و حرفه‎ای است که دور هم جمع می‌شوند تا سرقتی بزرگ را برنامه‌ریزی و به ثمر برسانند ولی… *فیلم تلویزیونی بانو به کارگردانی فرید سجادی، جمعه ۲۱ تیر ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم با ژانر انقلاب اسلامی محصول شبکه سه در سال ۱۳۸۸ است که در آن داریوش ارجمند، فریبا کوثری و کاوه خداشناس نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در عصر حکومت رضاشاه، زنی به نام ملک‌خاتون با مباشر خود، غلامحسین‌خان، به شهر یزد بازمی‌گردد. سال‌ها قبل وی در اثر تهمتی ناروا مبنی بر خیانت به همسرش شاکر دلشکیب و خودکشی او، مجبور به ترک این شهر و پسرش شهاب شده است.

شهاب که سال‌ها در خارج از کشور به تحصیل در رشته پزشکی اشتغال داشته است به میهن بازمی‌گردد و در کنار عمویش به مداوای بیماران مشغول می‌شود. از کودکی به شهاب گفته شده که مادرش از دنیا رفته است.

شهاب از هویت مادرش آگاه می‌شود و...

*فیلم تلویزیونی بیا از گذشته حرف بزنیم –مشهد به کارگردانی حمید نعمت ا... و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جمعه ۲۱ تیر ساعت ۱۹ و ۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:کاروانی زیارتی از تهران به مشهد می‌رود. سه زن مسن که همسرانشان فوت کرده، در قطار با هم دوست می‌شوند و هم اتاق شدنشان در هتل سبب پیوند و دوستی بیشتر آن‌ها میشود.. برای خانم محمدی در کاروان خواستگار پیدا می‌شود و او هم واقعیت را به دوستانش می‌گوید که دادخواست طلاق داده است و شوهرش نمرده است و برای این می‌خواهد طلاق بگیرد که ...

بازیگرانی، چون ثریا قاسمی، مهین شهابی، پوراندخت مهیمن و محمد رضا حقگو در این فیلم بازی کرده اند.

این فیلم محصول ۱۳۹۱ شبکه سه سیماست.

۱۳۹۸/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...