نسخه چاپی

حناچی: بهره‌برداری از زیرگذر گیشا تا پایان سال

شهردار تهران با بیان اینكه بخش سطحی پروژه گیشا تا اول مهر پاكسازی و اجرایی می‌شود، گفت: بخش زیرسطحی پروژه براساس وعده‌ای كه داده شده تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش نما، پیروز حناچی شهردار تهران ظهر امروز در مراسم برداشتن آخرین شاه‌تیر پل بزرگ گیشا در جمع خبرنگاران درخصوص اجرای این پروژه، گفت: پروژه بزرگی را امروز در حال اجرا داریم که دو محور شریانی بزرگ یعنی جلال آل احمد و چمران را به یکدیگر وصل می‌کند.

اخبار اجتماعی- وی گفت: به دلیل پیچیدگی‌هایی که این پروژه داشته است این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و در حال کارکردن بر روی آن هستیم؛ این پروژه دقیقا مشابه آن چیزی است که در انتهای کردستان و تقاطع‌اش با جلال‌آل احمد شاهد بودیم.

حناچی گفت: در این پروژه هم اتوبان جلال آل‌احمد به زیر اتوبان چمران خواهد رفت و پل گیشا که در سال 1352 ساخته شده و قرار بوده زودتر برداشته شود آخرین قطعه‌اش امروز برداشته شد.

وی گفت: این پروژه خیلی با سرعت پیش رفت و برخلاف آن که پیش‌بینی می‌شد برداشتن پل دو ماه طول بکشد خوشبختانه بیست وچند روز بیشتر طول نکشید.

شهردار تهران گفت: امیدواریم بخش سطحی این پروژه تا اول مهر پاکسازی و اجرایی شود و بخش زیرسطحی هم براساس وعده‌ای که داده شده تا پایان سال آماده بهره‌برداری خواهد شود.

وی گفت:‌از همکارانم در معاون فنی تشکر می‌کنم که برای این پروژه تمام تلاش خود را انجام دادند و امیدواریم هر دو وعده شان برای اول مهر و پایان سال به نتیجه برسد.

حناچی ادامه داد: ایده‌هایی مطرح شده است برای اینکه چگونه گیشا را به ایستگاه مترو تربیت مدرس وصل کنیم.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که می‌شود اقدامات سطحی و حداقلی مثل نصب پل عابر پیاده، داشت گفت:اما ما به این بسنده نمی‌کنیم و بنا داریم با برگزاری یک مسابقه یک جایگزین مناسب برای گیشا ایجاد کنیم.


۱۳۹۸/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...