نسخه چاپی

چشم دیدن اخوت سنی و شیعه را ندارند‌

امام جمعه اهل سنت زرآباد گفت: مقام معظم رهبری محور وحدت و اتحاد در بین مسلمانان هستند.

مولوی عبدالملک مهروزهی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در زمان پیامبر محور وحدت در بین مسلمان شخص رسول اکرم (ص) بوده‌اند و امروزه در کشور ما محور وحدت و اتحاد در بین مسلمین مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری همیشه و در تمامی موارد برای همه اقوام چه شیعه و چه سنی راهگشا بوده و ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

وی به تقارن هفته وحدت و برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: هفته وحدت که توسط امام راحل(ره) بنیانگذاری شده، بهترین فرصت است تا به دشمنان نشان دهیم که شیعه و سنی همیشه و در تمامی صحنه‌ها باهم بوده و اتحاد خود را حفظ می‌کنند.

مهروزهی خاطرنشان کرد: با توجه به آیات قرآنی باید همیشه اصول دین اسلام را چنگ بزنیم و نسبت به موضوعات فرعی و جزیی که به اختلافات دامن می‌زند بی‌توجه باشیم.

امام جمعه اهل سنت زرآباد تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا شیعه و سنی را از اشتراکات بین آنها دور و به اختلافات دامن بزند که باید در این زمینه هوشیارتر عمل کرد.

وی گفت: شیعه و سنی از اوایل انقلاب تاکنون حرفشان وحدت بوده و هست و امروز نیز وحدت شیعه و سنی در این استان زبانزد شده و همین اخوت و برادری اقوام توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

مولوی مهروزهی خاطرنشان کرد: همانطور که دوستی دو طرفه معنی می‌دهد وحدت نیز باید دو طرفه باشد و این حفظ وحدت باید همیشه جریان داشته تا فرزندان ما این اتحاد را الگوی خود قرار دهند.

وی گفت: دشمن در کمین نشسته و آماده است تا از کاه کوه بسازد لذا باید در سخنرانی‌هایی که انجام می‌شود مراقب بود تا مبادا ناخواسته بهانه به دست دشمن داده شود.

مهروزی گفت: چیزی که امروز دنیا را به حیرت در آورده حفظ اتحاد و همدلی در بین اقوام ایران اسلامی است و باید با آگاهی کامل این اتحاد و همدلی را حفظ و در پاسداری از آن تلاش کنیم.

امام جمعه اهل سنت زرآباد به انجام اقدامات تروریستی در منطقه اشاره کرد و گفت: کسانی که دست به اجرای این گونه اقدامات ننگین می‌زنند نه شیعه‌اند و نه سنی بلکه مزدوران استکبار هستند که چشم دیدن اخوت و برادری اقوام را در این منطقه ندارند.

وی گفت: دشمن بداند با کشت و کشتار و اقدامات تروریستی نه تنها راه به جایی نمی‌برد بلکه اتحاد و همدلی را در بین مردم این منطقه قوت می‌بخشد.

مهروزهی گفت: از اوایل انقلاب تاکنون اقدامات تروریستی زیادی در کشور انجام شده اما خوشبختانه دشمن با این اقدامات به جایی نرسیده و همیشه شکست خورده و این بار نیز ملت ایران با حضور چشمگیر در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهند که همیشه مدافع انقلابشان هستند و اجازه نمی‌دهند دشمن در بین آنها نفوذ کند.

۱۳۹۰/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...