نسخه چاپی

شروع عملیات حج در نهایت آرامش و انضباط كاری

رشیدیان گفت: عملیات حج از ابتدا تا كنون در نهایت آرامش و انضباط كاری و بدون مساله و مشكلی برگزار شده و برای اوج ورود زائران آماده ارائه خدمات هستیم.

به گزارش نما، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در جریان بازدید از مسجد شجره اظهار کرد: عملیات حج تمتع تا کنون به بهترین شکل برگزار شده و در ابعاد مختلف اعم از پرواز‌ها، اقامت و اسکان زائران، تدارکات و تغذیه و مباحث بهداشتی و درمانی همه در جای خود و به بهترین نحو انجام و سازماندهی شده است.

اخبار اجتماعی- وی اظهار کرد: اوج ورود زائران ایرانی چه از مکه به مدینه و چه زائرانی که مستقیم وارده جده شده و مستقیم به مکه مکرمه انتقال می‌یابند از دو روز دیگر یعنی ۲۴ تیرماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقع پیک عملیات پروازی هواپیمایی جمهوری اسلامی که مسئولیت انتقال کامل زائران ایرانی را به سرزمین وحی بر عهده دارد از این تاریخ شروع می‌شود شرکتی که علی رغم همه محدودیت‌های ایجاد شده تاکنون توانسته بسیار منظم و بدون تاخیر این مسئولیت و وظیفه را به خوبی انجام دهد.

وی اظهار کرد: از این پس نیز این عملیات با تلاش همه بخش‌های دست اندر کار به بهترین شکل انجام می‌شود و سایر بخش‌ها نیز آماده ارائه خدمات به این حجم زائران کشورمان که ۸۰ هزار و ۵۵۰ نفر هستند، می‌باشند.

رشیدیان تصریح کرد: امید است همانگونه که تا کنون نظم و انضباط بر عملیات حج امسال حاکم بوده سایر امور هم در نهایت آرامش و نظم و ترتیب انجام گیرد و حجاج کشورمان با کوله باری از دستاورد‌های معنوی و اخلاقی و حجی مقبول به کشورمان بازگردند.

۱۳۹۸/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...