نسخه چاپی

تازه ترین خبرها از جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره تلویزیونی مستند از ۱۵ تیرماه كار خود را شروع كرده و تا ۱۳ شهریور با پخش ۶۷ مستند به پایان می‌رسد.

به گزارش نما، مهدی میر تیموری دبیر جشنواره تلویزیونی مستند، در خصوص هدف از برگزاری جشنواره تلویزیونی مستند گفت: هدفمان از برگزاری این جشنواره شناسایی و حمایت از مستندسازان جوان، مستعد و متعهد، تولید آثار مستند بر مبنای تحولات داخلی و خارجی، ارتقای کیفی آثار مستند، تقویت جریان تولید فیلم مستند و برداشتن موانع تولید و توزیع فیلم مستند است که خدا را شکر تاکنون محقق شده و مستندسازان بسیاری را وارد این حوزه کرده ایم.

اخبار فرهنگ و هنر _ تیموری درباره آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره توضیح داد: ۷۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده و در این بین ۳۴ فیلم کوتاه، ۲۱ فیلم نیمه‌بلند و ۱۲ فیلم بلند حضور دارند.

وی افزود: امسال قرار است به سازندگان آثار در بخش‌های فیلم کوتاه ۱ میلیون، فیلم نیمه‌بلند ۲ میلیون و فیلم بلند ۳ میلیون حق پخش پرداخت کنیم.

تیموری اظهار کرد: جشنواره تلویزیونی مستند از ۱۵ تیرماه کار خود را شروع کرد و ۱۳ شهریور با پخش ۶۷ مستند به پایان می‌رسد. اختتامیه جشنواره هفته دوم مهرماه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره تلویزیونی مستند بیان کرد: در کنار جشنواره تلویزیونی مستند، دومین دوره جشنواره عکس مستند هم برگزار می‌شود و علاقه مندان تا ۱۵ مرداد می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. برای برگزیده مجموعه عکس ۵۰۰ هزار تومان و برای تک عکس ۲۰۰ هزار تومان هدیه در نظر گرفته شده است.
میرتیموری در خصوص بخش گزارش مطبوعاتی هم بیان کرد: امسال برای اولین بار گزارش مطبوعاتی را به جشنواره مستند اضافه کرده ایم و خبرنگارانی که در حوزه مستند تحلیل داشتند، می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

دبیر جشنواره تلویزیونی مستند در پایان خاطرنشان کرد: زمان پخش آثار جشنواره شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت ۲۴ و ۱۱ صبح روز خواهد بود

۱۳۹۸/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...