نسخه چاپی

دیدار تداركاتی تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران

تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش نما، امروز دوشنبه یک بازی خاص در فوتبال ایران برگزار خواهد شد و پس از مدت‌ها تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان مقابل یک تیم ملی از رده پایه یعنی تیم ملی امید و سرمربی جوانش یعنی فرهاد مجیدی قرار می‌گیرد.

اخبار ورزشی- مارک ویلموتس که پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان دومین اردوی آماده سازی این تیم را برگزار می‌کند، با توجه به قرار نداشتن اردوی تیرماه در ایام فیفا تصمیم گرفت جای لژیونر‌ها و ستارگان ملی پوش لیگ برتری، ۲۳ بازیکن جوان و البته کم‌تر دعوت شده به اردو را در فهرست خود قرار بدهد.

سرمربی بلژیکی برای ارزیابی بازیکنانش تصمیم گرفت تیم ملی بزرگسالان را در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی امید بفرستد. تیمی که باید در دی و بهمن سال جاری در رقابت‌های انتخابی المپیک شانس خود را برای شکستن طلسم ۴۴ ساله ناکامی در صعود به المپیک جست و جو کند و فرهاد مجیدی امیدوار است با برگزاری دیدار‌های تدارکاتی این تیم را که با قرار گرفتن در سید چهار رقابت‌های مقدماتی المپیک در تایلند کار بسیار سختی برای تحقق این رویا دارد به آمادگی لازم برساند.

تقابل جوان‌های فوتبال ایران در شطرنج ویلموتس و مجیدی

مارک ویلموتس که در ۲ بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی ثابت کرد تبحر خاصی در ارائه فوتبال تهاجمی دارد می‌خواهد شاگردان جوانش این سبک بازی را مقابل تیم ملی امید هم پیاده کنند. همین امر سبب می‌شود ملی پوشان رده سنی بزرگسال کشورمان با انگیزه کامل و تلاش برای پیدا کردن شانس دعوت مجدد به تیم ملی، مقابل تیم امید به میدان بروند. از طرفی او نیم نگاهی هم به عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی دارد تا ببیند کادرفنی تیم امید در این بازی دوستانه سبک بازی مورد تاکید ویلموتس برای تمام تیم‌های

۱۳۹۸/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...