نسخه چاپی

مهران احمدی «جفت شیش» آورد

مهران احمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون كه بیشتر به خاطر بازی در آثار كمدی نزد مخاطبان شناخته می‌شود، قصد دارد دومین اثر سینمایی خود را نیز تجربه كند.

به گزارش نما، مهران احمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که بیشتر به خاطر بازی در آثار کمدی نزد مخاطبان شناخته می‌شود، قصد دارد دومین اثر سینمایی خود را نیز تجربه کند.

اخبار چهره ها _ احمدی این روزها پس از اتمام نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "جفت شیش" به نویسندگی حمید اکبری، این اثر را برای دریافت پروانه ساخت به شورا ارسال کرده است، "محمدحسین قاسمی" برای دومین بار در کنار احمدی ایستاده و در مقام تهیه کننده این اثر حاضر شده است.

براساس آخرین اخبار جفت شیش باری دیگر فضایی کاملاً کمدی داشته و نزدیک به یک هفته است که برای دریافت مجوز به شورای پروانه ساخت ارسال شده است، حال باید دید در صورت دریافت پروانه ساخت احمدی بار دیگر حضور در جشنواره فیلم فجر را تجربه خواهد کرد یا نه.

وی نخستین بار با فیلم سینمایی مصادره راهی جشنواره فیلم فجر شد اما نتوانست به افتخار خاصی در این جشنواره دست پیدا کند، البته فیلم سینمایی مصادره اتفاقات بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد.

مصادره اولین و آخرین کارگردانی من نخواهد بود


مهران احمدی بعد از ساخت اولین فیلمش درخصوص تجربه کارگردانی خود در عرصه سینما گفت: کارگردانی اتفاق بسیار سخت و عجیبی است. البته من تجربه کار با کارگردانان کار اولی بسیاری را داشته ام و همین باعث شده کمی تجربه داشته باشم اما با این وجود نمی شود از سختی های بسیار کار اولی بودن حرفی نزد.

وی افزود: به کارگردانی ادامه می دهم اما چون گزینه مالی چندان اهمیتی برایم ندارد؛ سعی می کنم به هر قیمتی کار نکنم و گزیده کار باشم. سعی می کنم از این به بعد کاملاً معقولانه و با انتخاب فیلمنامه های درست و خوب به کارگردانی ادامه دهم.

فیلم سینمایی "مصادره" نخستین ساخته سینمایی "مهران احمدی" توانست با فروشی نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی بهار سال ۹۷ شود اما بعد از گذشت نیمه دوم سال دومین فیلم پرفروش هر دو فصل لقب گرفت.

حضور بازیگرانی همچون رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی، میرطاهر مظلومی، مزدک میرعابدینی و مهران احمدی را می توان از دلایل موفقیت فیلم سینمایی مصادره در گیشه دانست.

۱۳۹۸/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...