نسخه چاپی

نام آلبوم جدید «محسن چاوشی» برایش دردسرساز شد!

جدیدترین اثر محسن چاوشی در آخرین مراحل اخذ مجوز قرار دارد.

به گزارش نما، داستان مجوز و محسن چاوشی، طول و دراز است؛ داستانی که به اندازه تمام فعالیت‌های این خواننده پاپ قدمت دارد. آلبوم قبلی چاوشی که «ابراهیم» نام داشت، حواشی بسیار زیادی به راه انداخت؛ چند قطعه از این آلبوم، مشکلاتی داشت که روند اخذ مجوز را کُند کرده بود. این اتفاقات باعث شد که محسن چاوشی حتی تصمیم به خروج از کشور گرفته و آلبوم را به شکل غیر مجاز منتشر کند که البته این اتفاق نیفتاد و با میانجی گری دفتر موسیقی مشکل حل شد.

اخبار چهره ها _ حالا جدیدترین اثر محسن چاوشی به نام «قمار باز» در مرحله اخذ مجوز است. البته تمامی قطعات این آلبوم یکی پس از دیگری مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کسب کرده، اما نام اثر، همچنان در کش و قوس تایید این وزارتخانه است.

محسن چاوشی از این آلبوم بار‌ها در اینستاگرامش صحبت کرده است. او حتی یک دقیقه از یک ترک با شعر مولوی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است؛ این خواننده بعد از آلبوم قبلی چند ماهی کم کار بود و سپس به عرصه موسیقی بازگشت.

احتمالا «قمارباز» شامل یازده قطعه است؛ قطعاتی که اشعارش را حسین صفا نسراییده است.

حسین صفا در آلبوم قبلی چاوشی یعنی «ابراهیم» تنها ترانه سرای اثر بود. در آلبوم جدید، شش قطعه از مولوی و پنج قطعه از سعدی است.

۱۳۹۸/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...