نسخه چاپی

درگذشت ناگهانی آقای بازیگر در سن ۴۷ سالگی

كارل شیلز، بازیگر ایرلندی سریال «یتمن آغاز می‌كند» و «پیكی بلایندرز» در سن ۴۷ سالگی در گذشت.

به گزارش نما، کارل شیلز بازیگر ایرلندی که در سریال‌های تلویزیونی «توتور ها» و «بتمن آغاز می‌کند» ایفای نقش کرده بود در سن ۴۷ سالگی در گذشت. او همچنین نقش‌هایی در سریال‌های پیکی بلایندرز، ورونیکا گورین، شهر عدالت و جنگ فولیز داشته است.

اخبار چهره ها _ شیلز در شهر دوبلین متولد شد و در همانجا نیز در مدرسه بازیگر شرکت کرد. در کنار تعداد زیادی تجربه بازیگری، او در ساخت فیلم‌هایی مثل «زیبایی در یک مخروبه» و «کمدی بارباریاک» همکاری کرده است.

او همچنین در تئاتر شهر دوبلین به عنوان کارکردان هنری فعالیت می‌کرده است.

او قبل از شروع فعالیت بازیگری در رشته برق تحصیل کرده بود، اما بعد از آن در دهه ۹۰ به سمت بازیگری رفت. شیلز در سال ۲۰۱۶ در جشنواره جوایز تلویزیونی و سینمایی ایرلند نامزد شده بود و در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در جوایز تئاتر ایرلند تایمز نامزد بهترین بازیگری شده بود؛ او در سال ۱۹۹۹ نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره دابلین را دریافت کرد.

تهیه کننده شهر عدالت در واکنش به مرگ او نوشت: ما به شدت از مرگ متاثر شدیم و تمامی عوامل این سریال برای او دلتنگ خواهند شد. با خانواده شیلز در این موقعیت ناراحت کننده ابراز همدردی می‌کنیم. بازیگر این سریال نیز نوشت: او یک بازیگر فوق العاده و یک دوست واقعی بود. امیدواریم اوح او در آرامش باشد.

آخرین فعالیت این بازیگر که یک اجرای تئاتری مربوط به سال ۲۰۱۶ است.

۱۳۹۸/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...