نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور

یك عضو هیات رییسه مجلس تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور را قرائت كرد.


به گزارش نما، محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

اخبار سیاسی- مرادی به رییس‌جمهور: دلیل بی‌توجهی به عدم رفع بحران دریاچه زریوار مریوان و دلایل توجیهی بی‌پایه و اساس محیط زیست به تذکرات ریاست جمهوری چیست؟

یوسف‌نژاد به وزیر تعاون: علت عدم اجرای ماده هفت قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و عدم تصویب یارانه مرکز توانبخشی بعد از گذشت چند ماه از سال

حاجی به وزیر کشور: لزوم رسیدگی فوری در مورد حضور غیرقانونی اتباع خارجی در شهر دولت‌آباد و دیگر نقاط دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه چیست؟

ابطحی به رییس‌جمهور: علت پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته‌ با وجود قولهای مکرر چیست. به وزیر نیرو: علت برخور سلیقه‌ای و تبعیض‌آمیز در جذب و به کارگیری کارکنان صنعت آب و برق چیست؟



کوچکی‌نژاد به وزیر جهادکشاورزی: علت عدم تاسیس شهرکهای کشاورزی در گیلان

طاهرخانی به وزیر راه: لزوم پیگیری در خصوص آسفالت راه‌های ارتباط شهرستان تاکستان از قبیل راه پرتردد منطقه قاقازان به نیکویه و صادق‌آباد

پژمانفر به وزیر بهداشت: لزوم اجرای ماده شش قانون حمایت از حقوق معلولان از سوی وزارتخانه

اکبری به وزیر ورزش: چرا در اجرای تبصره دو قانون بودجه ۹۸ در واگذاری دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس تعلل می‌شود؟

وقفچی به رییس‌جمهور و وزرای جهادکشاورزی و صنعت: اقدام عاجل برای رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی به ویژه گوجه فرنگی در فصل تولید مازاد

محجوب و قاضی‌پور به وزیر راه: علت اظهارات معاون مسکن وزارت راه بدون توجه به قانون اساسی و حقوق بخش تعاون به ویژه تعاونی‌های مسکن چیست. به وزیر ارتباطات: دستور رسیدگی و تجدید نظر نسبت به افزایش قیمت ۶۴ تا ۱۵۰۰ برابری اینترانت

بنایی به وزیر راه: لزوم صدور دستور جهت تکمیل پروژه راه روستای قاسم‌آباد و بجستان

موسوی لارگانی به رییس‌جمهور و وزرای خارجه و دفاع: لزوم اقدام متقابل در خصوص توقیف غیرقانونی نفتکش ایران از طرف دولت متخاصم انگلیس و دفاع قاطع از حقوق ملت ایران. به وزیر راه: علت بلاتکلیفی پروژه‌های راه در شهرستان فلاورجان که منجر به هدر رفت منابع بیت‌المال شده چیست. به وزیر ورزش: لزوم جلوگیری از دخالت مدیرکل ورزش در استان اصفهان در عزل و نصب هیات‌های ورزشی استان و لزوم نظارت بر عملکرد مالی هیاتهای ورزشی و برخورد با متخلفان.

مطهری به وزیر دادگستری: علت برگزاری دادگاه آقای سیدمحمدرضا خاتمی در حالی که اراده‌ای برای رسیدگی به ادعای ایشان وجود ندارد، چیست.

سبحانی‌فر به وزیر جهادکشاورزی: چرا شرایط صادرات هندوانه و خربزه را فراهم نمی‌کنید تا از خسارت کشاورزان جلوگیری شود؟

۱۳۹۸/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...