نسخه چاپی

نام تازه‌ترین فیلم «ابراهیم حاتمی‌كیا»مشخص شد

در حال حاضر حاتمی كیا نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «خروج» را به پایان برده است و پس از گذراندن مراحل پیش تولید، این فیلم را جلوی دوربین خواهد برد.

به گزارش نما، بنا بر آخرین خبرهای منتشر شده از سازمان اوج فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد با اتمام نگارش فیلمنامه وارد مرحله پیش تولید شد.

اخبار چهره ها _ این فیلم سینمایی بعد از «بادیگارد» و «به وقت شام»، سومین همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج با ابراهیم حاتمی کیا خواهد بود.

در حال حاضر حاتمی کیا نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را به پایان برده است و پس از گذراندن مراحل پیش تولید، این فیلم را جلوی دوربین خواهد برد.

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

لازم به ذکر است، طی سالهای گذشته حاتمی‌کیا نشان داده که برای ساخت هر فیلم به دو سال وقت نیاز دارد، فاصله زمانی ساخت فیلم سینمایی "چ"، "بادیگارد" و "به وقت شام" هر کدام دو سال بود و حالا بر اساس همین فرمول به احتمال فراوان این کارگردان پیشکسوت امسال باید فیلم جدید خود را به جشنواره فیلم فجر برساند.

حاتمی کیا که طی سالهای گذشته موضع انقلابی خود را بارها اعلام کرده حالا در فیلم جدیدش شاید بار دیگر سراغ مسئله‌ای استراتژیک و جدی برود، اتفاقی که در سه اثر قبلی این کارگردان به خوبی به چشم می خورد.

آن طور که شنیده می‌شود، فیلم جدید حاتمی‌کیا مانند سه کار اخیرش یک پروژه بزرگ و استراتژیک است. او دقیقا دو سال قبل در همین ایام پیش تولید فیلم "به وقت شام" را در سکوت کامل خبری شروع کرده بود.


۱۳۹۸/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...