نسخه چاپی

رقم دقیق كسری بودجه 91

به گفته مصباحی مقدم، دولت پروژه های بزرگی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی در دستوركار دارد كه علاوه براستفاده از منابع دولتی از منابع اختصاصی خود برای اجرای آنها سرمایه گذاری می كند.

به گزارش نمابه نقل از مهر، غلامرضا مصباحی مقدم درخصوص رقم دقیق کسری بودجه دولت در سال جاری اظهارداشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، پیش بینی می شود کسری بودجه دولت در سال جاری در حدود 54000 میلیارد تومان باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کسری بودجه دولت در سالجاری 54000 میلیارد تومان برآورد شده است نه 74000 میلیارد تومان.

غلامرضا مصباحی مقدم درخصوص رقم دقیق کسری بودجه دولت در سال جاری اظهارداشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، پیش بینی می شود کسری بودجه دولت در سال جاری در حدود 54000 میلیارد تومان باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درادامه با اشاره به اینکه درحدود 37000 میلیارد تومان برای بودجه عمرانی کشور در سال‌جاری به تصویب رسیده است، گفت: با توجه به شرایط موجود، پیش بینی می شود تا پایان سال تنها 10000 میلیارد تومان از کل بودجه عمرانی کشور تحقق یابد.

به گفته مصباحی مقدم، دولت پروژه های بزرگی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی در دستورکار دارد که علاوه براستفاده از منابع دولتی از منابع اختصاصی خود برای اجرای آنها سرمایه گذاری می کند.

وی افزود: براساس قانون در حدود 14.5 درصد از درآمد حاصل از فروش نفت و گاز در اختیار وزارت نفت قرار داردکه با توجه به افزایش نرخ ارز پیش بینی می شود درآمد دولت از این محل با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو شود.

این نماینده مجلس در ادامه میزان بودجه مصوب برای اجرای طرحهای مهر ماندگار را 7300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است این بودجه تا پایان سال به صورت 100 درصد تحقق پیدا کند.

۱۳۹۱/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...