نسخه چاپی

درخواست عجیب كارگردان مشهور از آقای رئیس جمهور

كارگردان سرشناس هالیوود كه حامی و تحسین كننده ولادیمیر پوتین است درخواست عجیبی درباره دخترش مطرح كرد.

به گزارش نما، کارگردان سرشناس هالیوود که حامی و تحسین کننده ولادیمیر پوتین است از او خواست که پدرخوانده دختر ۲۲ ساله‌اش باشد.

اخبار چهره ها _ الیور استون، کارگردان شناخته شده سینمای آمریکا این درخواست را طی یک گفت‌وگو به ولادیمیر پوتین مطرح کرد که پوتین در پاسخ، به این مساله که یک مسیحی ارتدوکس به حساب می آید (و باید دختر الیور استون نیز به مذهب او درآید تا طبق این آیین پدرخوانده یا پدر تعمیدی او شود) اشاره کرد و گفت: آیا دختر تو قصد دارد یک مسیحی ارتدوکس شود؟

بر اساس متن این گفت‌وگو که روز جمعه از سوی کرملین ارائه شد، الیور استون نیز پاسخ داد: ما کاری خواهیم کرد که او مسیحی ارتدوکس شود.

با این وجود پوتین ظاهرا تلاش کرد از پذیرش این درخواست طفره برود و در جواب این صحبت او گفت: شما باید از خودش بپرسید که آیا خودش چنین چیزی را می‌خواهد.

الیور استون نیز بعد از این صحبت پوتین صحبت را به انتقادهایش از "فرهنگ آمریکایی" کشاند و از اینکه در این فرهنگ انقدر به روی موضوع هویت جنسی و حمایت از همجنسگرایی و افراد تراجنسیتی تاکید می‌شود گلایه کرد.

الیور استون قانونی که روسیه در سال ۲۰۱۳ در ممنوعیت هرگونه "پروپاگاندا برای همجنسگرایی" در میان افراد کم سن‌وسال تصویب کرد را تحسین کرد و گفت: از نظر من این قانون یک قانون معقول است.

به گزارش دیلی بیست، این مصاحبه که بخشهایی از آن روز جمعه منتشر شد در اواسط ماه ژوئن کمی قبل از آن که الیور استون موضوع پخش مستند جدیدش به نام "افشای اوکراین" را اعلام کند صورت گرفته است؛ این مستند الیور استون با موضوع تحقیق در خصوص بحران جنگ داخلی اوکراین تهیه شده اما در عین حال در آن از ویکتور مدودچوک، یک همپیمان پوتین و یک سیاستمدار اوکراینی طرفدار کرملین نیز حمایت شده است.

این مستند که اولین پخشش در روز جمعه صورت گرفت با استقبال رسانه‌های روسیه مواجه شده است. قرار بود شبکه تلویزیونی ۱۱۲ Tv اوکراین نیز که اواخر سال گذشته میلادی در کنترل مدودچوک قرار گرفت این مستند را پخش کند اما در ادامه اعلام کرد که به سبب اعتراضها در این کشور علیه این مستند پخش آن را کنسل کرده است.

۱۳۹۸/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...