نسخه چاپی

پخش یك سریال نمایشی جدید

مدیر شبكه رادیویی ورزش از فصل همكاری جدید میان این شبكه و اداره كل هنرهای نمایشی رادیو خبر داد.



به گزارش نما، سید غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش با اشاره به همکاری با اداره کل هنرهای نمایشی رادیو بیان کرد: طبق روالی که در گذشته وجود داشت، اداره کل نمایش آثاری را تولید می کرد که ما آن را پخش می کردیم اما این بار ما سفارش جدیدی دادیم که با استقبال رادیو نمایش روبه رو شد.

اخبار فرهنگ و هنر _ وی درباره این تصمیم گفت: دلیل این تغییر، رویه جدولی در رادیو ورزش بود که عناصر و سبک زندگی در آن جدا نباشد، در واقع به دنبال رسیدن به نوعی انسجام در ساختارهایمان از جمله ساختار نمایشی شبکه ورزش بودیم که این موضوع را با رادیو نمایش مطرح کردیم و نتیجه بخش بود.

مدیر رادیو ورزش ادامه داد: ما در شبکه ورزش بر اساس منظومه محتوایی که برای سال ۹۸ تنظیم کردیم، محوری را مد نظر قرار دادیم که شامل سبک زندگی و نقش محوری ورزش در زندگی اسلامی ایرانی می شود این نقش در حوزه سلامت جسمی و سلامت روحی ایفا می شود و به این منظور تعریف جدیدی از ورزش ارائه دادیم تا به نوعی ورزش راهبردی داشته باشیم که بتواند از طرفی هم در دسترس باشد و هم ارزان و از طرف دیگر تمامی ابعاد را در نظر بگیرد و در کنار آن علاوه بر آقایان برای بانوان و تمامی افراد خانواده تأثیر گذار باشد.

میرحسینی اظهار کرد: از نظر مدال آوری، رشته ای باید مورد تشویق برای آحاد جامعه قرار گیرد که امکان حداکثر قهرمانی ورزشی را از آن انتظار داشته باشیم و با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که رشته دو و میدانی این قابلیت را دارد که با حداقل امکانات راه سریع پیشرفت را در جامعه باز کند چرا که می شود حتی با پوششی معمولی در محل کار تا پارک و خیابان و حتی نقاط مختلف بدون محدودیت با راه رفتن و تند دویدن آن را انجام داد و شرایط مفرحی ایجاد کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و اقبالی که نمایش های رادیویی در میان شنوندگان خود دارد طی جلساتی که با مسئولان و نویسندگان داشتیم، ساخت قصه جدیدی در چندین فصل در رادیو نمایش آغاز شد. این داستان ها از قبل انقلاب آغاز شد و در دوران انقلاب و دفاع مقدس و تا امروز هم ادامه می یابد که تاکنون ۳۰ قسمت آن توسط اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش تولید شده و پخش آن از پنجم مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ در رادیو ورزش و تکرارآن ساعت ۲۲:۴۰ در رادیو نمایش آغاز می شود و تولید آن همچنان در رادیو نمایش ادامه دارد که امیدوارم با استقبال همیشگی علاقه مندان نمایش های رادیویی روبه رو شود.

مطلب پیشنهادی
سفر از تو، جاباما! اجاره ویلا و اقامتگاه با پشتیبانی 24 ساعته

سفر از تو، جاباما! اجاره ویلا و اقامتگاه با پشتیبانی 24 ساعته

مدیر رادیو ورزش این اتفاق را حرکت مثبت و سازنده ای میان رادیو نمایش و رادیو ورزش دانست و اظهار امیدواری کرد: این روند، سرفصل جدیدی را برای تولید نمایش های تخصصی چه برای رادیو ورزش و چه برای رادیوهای دیگر باز کند تا علاقه مندان نمایش های رادیویی بتوانند با وجهه های مختلف این هنر ارزشمند و تاثیرگذاری آن آشنا شوند.

وی در پایان گفت: ساختار نمایشی در رادیو به مراتب قوی تر و جذاب تر از تلویزیون است و امیدواریم تلویزیون رادیو را در کنار خودش ببیند تا بیشتر روی محتوا کار شود و تفکر و تعمق را به لایه های مختلف جامعه بسط دهد.

سریال رادیویی «به رنگ قهرمانی» به کارگردانی رضا عمرانی و تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا و گروه نویسندگانی چون مریم تاجیک، پویان غفاری، زهرا کولیوند، یاسمن شکرگزار و زینب آرمند و با تلاش هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش درباره ورزش دو و میدانی به سفارش رادیو ورزش در رادیو نمایش تولید شده است که پخش آن از پنجم مرداد در رادیو ورزش آغاز و ساخت آن در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو همچنان ادامه دارد.


۱۳۹۸/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...