نسخه چاپی

حمله به بازیگر مشهور با ضربات چاقو

سیمون یام بازیگر مشهور هنگ كنگی روز گذشته روی صحنه یك مراسم چاقو خورد و راهی بیمارستان شد.



به گزارش نما، سیمون یام بازیگر محبوب هنگ کنگی، روز شنبه روی صحنه یکی از مراسم‌ها در شهر ژونگشان در قسمت جنوبی چین، مورد حمله قرار گرفت و چاقو خورد. او اکنون در بیمارستان بستری است.

اخبار چهره ها _ این اتفاق در روز افتتاحیه یکی از شاخه‌های کمپانی ایزی متریال پکن افتاد که یام در این مراسم مهمان بود. در این مراسم مردی در حال حمله به این بازیگر ۶۴ ساله دیده شد که به گفته شاهدان در حال خندیدن بوده است.

این بازیگر از ناحیه شکم چاقو خورده و یکی از دست‌های او نیز آسیب دیده است. لستر مو جی رئیس کمپانی امپراطور اینترتینمنت و مدیر برنامه‌های سیمون یام می‌گوید: این چاقو که به شکم او فرو رفته بود باعث آسیب‌های جدی داخلی به وی شده است که البته رو به بهبودی است. زخم‌هایی که به دست راست او نیز وارد شده بود نیز درمان شده است. او در دوران نقاحت است و وضعیت پایداری دارد. هنوز مشخص نیست که یام چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود تا ماجرا جویی خود در هنگ کنگ را ادامه دهد.

ویدیوی این حادثه که در ساعت ۱۰ صبح روی داده بود در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چینی دست به دست می‌شود که بعد نشان می‌دهد نیرو‌های امنیتی بعد از این اتفاق به سرعت وارد عمل شده اند. پلیس این شهر هنوز این مهاجم را شناسایی نکرده است و همچنین انگیزه او از این کار را نیز نمی‌داند.

یام که به خاطر بازی در فیلم سینمایی «مهاجم مقبره» شناخته می‌شود یکی از محبوب‌ترین و مشغول‌ترین بازیگران این کشور است که در نقش‌های اصلی و مکمل زیادی بازی کرده است.

۱۳۹۸/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...