نسخه چاپی

هشدار سرلشكر رشید به دشمن درباره قدرت دفاعی و تهاجمی ایران

فرمانده قرارگاه مركزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) با تاكید بر اینكه هزینه‌های تجاوز به سرزمین ایران برای دشمنان بسیار بیشتر از دستاوردهای آن خواهد بود، گفت: ابعاد قدرت دفاعی و تهاجمی ایران، وجوه غافلگیركننده و محاسبه ناپذیری برای متجاوزین خواهد داشت.



به گزارش نما، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه هزینه‌های تجاوز به سرزمین ایران برای دشمنان بسیار بیشتر از دستاوردهای آن خواهد بود، گفت: ابعاد قدرت دفاعی و تهاجمی ایران، وجوه غافلگیرکننده و محاسبه ناپذیری برای متجاوزین خواهد داشت.

اخبار سیاسی- دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با توجه به تحولات امنیتی اخیر در منطقه صبح امروز (یکشنبه ۳۱ تیرماه) با حضور در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) با سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده این قرارگاه دیدار و در جلسه با معاونین قرارگاه، آخرین وضعیت منطقه و مخاطرات احتمالی و همچنین میزان آمادگی نیروهای مسلح را مورد بررسی قرار دادند.

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در این جلسه ضمن توضیح درباره‌ی تهدیدات احتمالی در آینده و میزان آمادگی نیروهای مسلح برای مواجهه با وضعیت‌های مختلف، تاکید کرد: مقابله قاطعانه و هوشمندانه نیروهای مسلح در برابر رفتار و اقدامات تهدیدآمیز علیه جمهوری اسلامی ایران مانع از پذیرش ریسک تجاوز به سرزمین ایران و ملت شریف آن خواهد شد.

وی تاکید کرد: هزینه‌های چنین تجاوزی بسیار بیشتر از دستاوردهای آن خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ابعاد قدرت دفاعی و تهاجمی ایران، وجوهِ غافلگیرکننده و محاسبه ناپذیر برای متجاوزین خواهد داشت.

سرلشکر رشید در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تحریکات آمریکا، ثبات و امنیت منطقه را به خطر نیاندازد.


۱۳۹۸/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...