نسخه چاپی

پرسپولیس مقابل سایپا مشخص شدند

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل سایپا در رقابت‌های جام شهدا، چند بازیكن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش نما، تورنمنت جام شهدا ۱۳۹۸ درحالی قرار است از ۲ مرداد در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار شود که طبق برنامه در نخستین بازی، ماشین سازی تبریز تبریزبه مصاف فولاد خوزستان می‌رود و پرسپولیس و سایپا رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. هنوز ساعت برگزاری رقابت‌ها مشخص نیست و اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران قرار است ساعت آن را اعلام کند.

اخبار ورزشی- البته در روزهای اخیر گفته می شد ماشین سازی در این رقابت ها شرکت نمی کند و باید دید در پایان حریف فولاد چه تیمی خواهد بود.

در آخرین دوره‌ای که در سال ۱۳۹۶ برگزار شد، تراکتور با هدایت یحیی گل محمدی به قهرمانی رسید و اکنون چهار تیم شانس دارند تا عنوان قهرمانی جام شهدا را از آن خود کنند.

سرخپوشان برای این مسابقات که بازی‌های تدارکاتی خوبی محسوب می‌شوند، محمد انصاری، سیامک نعمتی و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و وضعیت سید جلال حسینی مبهم است، اما مصدومیت وحید امیری، هافبک ملی پوش پرسپولیس جدی نیست و می‌تواند مقابل سایپا بازی کند.

خبر دیگر اینکه کادرفنی پرسپولیس درصدد است در این رقابت‌ها با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه حضور یابد تا شناخت کامل تری از بازیکنان داشته باشد. قرار است کالدرون آرژانتینی به برخی ستاره‌ها و ملی پوشان استراحت دهد تا بازیکنان جوان در شرایط مسابقه محک بخورند.

به دلیل اینکه پرسپولیسی‌ها در اردوی ترکیه موفق نشدند بازی دوستانه‌ای برگزار کنند، کالدرون به مدیران باشگاه پیام داده که در رقابت‌های جام شهدا تلاش می‌کند تا از بازیکنان شناخت بهتری پیدا کند و به همین دلیل به ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بازی می‌دهد.

۱۳۹۸/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...