نسخه چاپی

توضیحات منادی در خصوص امضاهای شائبه‌دار

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه نمایندگان مدعی در موعد مقرر امضایشان را پس نگرفتند، افزود: نماینده دولت هم به ما مراجعه كرد و گفت كه كار ما درست بوده است.

به گزارش نما، علیرضا منادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص شائبه‌های مطرح شده در مورد پس گرفته شدن بعضی امضاهای طرح سؤال از رئیس‌جمهور و از نصاب افتادن سوال اظهار داشت: هیچ کدام از نمایندگانی که مدعی هستند امضایشان را پس گرفته‌اند در موعد قانونی به ما چیزی اعلام نکردند.

وی افزود: البته برخی نمایندگان به ما مراجعه کردند تا امضایشان را پس بگیرند و برخی‌ها مشورت‌هایی هم با ما داشتند اما هیچ کدام از آنها در موعد مقرر امضایشان را پس نگرفتند.

منادی در خصوص پس گرفته شدن امضای اسماعیل جلیلی هم اضافه کرد: اگر آقای جلیلی امضایش را پس گرفته باشد به ما نگفته و ما مستندات این موضوع را در اختیار داریم؛ شاید برخی نمایندگان امضایشان را پس گرفته باشند ولی وقتی نامه پس گرفته شدن امضا به دست ما نرسیده باشد، ما که علم غیب نداریم آنها می‌خواستند امضایشان را پس بگیرند و البته پس گرفتن امضا بعد از ارسال سؤال به رئیس جمهور هم بی‌فایده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نماینده دولت هم به ما مراجعه کرد و گفت که کار ما درست بوده و حق با هیئت رئیسه مجلس است و کار مجلس در این رابطه قانونی بوده است.

منادی گفت: آقایان جلیلی، محبی، گروسی، بخشایش و چهاردولی هم اگر امضایشان را پس گرفته باشند بعد از موعد قانونی بوده است.

این عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: همچنین نام آقای حسین فتاحی در میان امضاءکنندگان قرار ندارد بلکه آقای عابد فتاحی طرح سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده است

۱۳۹۱/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...