نسخه چاپی

ایمون زاید در آستانه جدایی از پرسپولیس

عکس خبري -ايمون زايد در آستانه جدايي از پرسپوليس

ایمون زاید بعد از یك ماه غیبت در تمرینات پرسپولیس ، بزودی به تهران می آید تا قراردادش را فسخ كند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، ایمون زاید پس از چندماه کجدار و مریز با پرسپولیس از این تیم جدا می شود.
اگرچه هنوز اظهار نظر رسمی در رابطه با قرارداد این بازیکن ایرلندی نشده است اما روند روبروی این بازیکن ، جدیت باشگاه برای خرید بازیکنان جدید و عدم تمایل کادرفنی به استفاده از ایمون ، همه و همه باعث شده تا این بازیکن ایرلندی به فکر جدایی از تیم باشد.
البته باشگاه هم تقریبا همین برنامه را برای او دارد. چندی قبل بود که رویانیان در گفت و گو با خبر درباره دلیل تمدید قرارداد ایمون گفته بود:« در ابتدای فصل با بازیکنانی که گرفتیم ، در خط حمله تراکم داشتیم ولی به خواست طرفداران ، او را به مانوئل معرفی کردیم که پس از حضور در تمرینات ، تائید شد و قراردادش را تمدید کردیم.»

با این وجود حالا شرایط عوض شده. ایمون از اینکه مربی به او بازی نمی داد ناراضی بود و از یک ماه قبل وقتی تهران را ترک کرد ، دیگر برنگشت. بهانه اش این بود که پاسپورتش مشکل پیدا کرده و وقتی هم این مشکل حل شد ، از باشگاه به او گفتند :« فعلا صبر کن تا در موعد مقرر تو را خبر کنیم. » این موعد مقرر به نظر می رسد شده هیچ وقت و او دیگر جایی در برنامه های تیم ندارد. پرسپولیس در آستانه جذب 2 بازیکن خارجی جدید است. استفان آپیا و یک بازیکن چپ پا برای خط هافبک. حالا به این دو اگر نیلسون را اضافه کنیم ، یعنی تیم دیگر جایی نخواهد داشت تا از ایمون استفاده کند. به همین دلیل هم هست که او در آستانه جدایی قرار می گیرد.
اگرچه کامیار گروهی ، مدیر برنامه های زاید هنوز جدایی اش را تائید نمی کند و می گوید:« فعلا که خبری نیست. البته چیزی هم مشخص نشده ، شاید هر اتفاقی بیفتد. فعلا که معلوم نیست ایمون چه وقتی به تهران می آید. قرار شده از باشگاه به ما خبر بدهند.»

۱۳۹۱/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...