نسخه چاپی

توقیف كشتی انگلیسی سرآنها را به خاك سایید

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به كشتی انگلیسی توقیف شده در آب‌های ایران گفت: با توقیف این كشتی سر آن‌ها به خاك ساییده شده و كشوری كه روزی در این سرزمین وزیر و وكیل تعیین می‌كرد و شاه بدون اجازه آن‌ها كاری انجام نمی‌داد در چنین موقعیتی نسبت به ما قرار گرفته است.


به گزارش نما، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه روسای بنیاد مستضعفان که با حضور مقام‌های کشور پیش از ظهر امروز در محل ساختمان این بنیاد برگزار شد با اشاره به حکم مقام معظم رهبری برای پرویز فتاح به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که به توانمندسازی تهیدستان اهتمام ورزیده شود و مصروف کردن این امانت ملی در جهت آبادانی و پیشرفت جامعه مناطق محروم مد نظر قرار گیرد و در عین حال با رعایت دقیق بند‌های اقتصاد مقاومتی و به کار گیری نیرو‌های جوان و متعهد و انقلابی جریان فعالیت جهادی در همه بخش‌های این بنیاد مد نظر قرار گیرد.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: حدود ۸۲ هزار سند به فقرا و محرومان تحویل داده شده است و همه این زمین‌ها مربوط به دوران رضا شاه است که با قلدری زمین کشاورزان و محرومان را به تصاحب درآورد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که قصد دشمن فاسد کردن نسل جوان ما است گفت: همین فضای مجازی که درست کردند و به پستوی خانه مردم نفوذ کرده است به منظور آسیب رساندن به جوانان ماست هر چند در اقلیت هستند و چیز خاصی وجود ندارد، اما موجب می‌شود خانواده‌ها از هم بپاشد چرا که تکنولوژی را در اختیار غارت گری قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این که یکی دیگر از آسیب‌ها مواد مخدر است و شاهد تولید این مواد در کشور‌های همسایه ایران از جمله افغانستان هستیم اظهار کرد: بروید و ببیند تولید مواد مخدر در افغانستان چقدر افزایش یافته، متاسفانه مواد مخدر موجب از هم پاشیدن خانواده‌ها شده و بنیاد خانواده را نابود می‌کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به جوان گرایی اعتقاد کامل دارند چرا که این نسل آینده ایران را خواهند ساخت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به کشتی انگلیسی توقیف شده در آب‌های ایران خاطر نشان کرد: با توقیف این کشتی سر آن‌ها به خاک ساییده شده و کشوری که روزی در این سرزمین وزیر و وکیل تعیین می‌کرد و شاه بدون اجازه آن‌ها کاری انجام نمی‌داد در چنین موقعیتی نسبت به ما قرار گرفته است.

۱۳۹۸/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...