نسخه چاپی

صفی برای دست دادن با جهانگیری

فیلمی از یك صف طولانی از مسئولان استان البرز برای دست دادن با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در روز‌های اخیر در شبكه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و مردم از خود می‌پرسند این تشریفات برای دست دادن و ابراز ارادت به مسئولی دولتی برای چیست؟!

به گزارش نما فیلمی از یک صف طولانی از مسئولان استان البرز برای دست دادن با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و مردم از خود می‌پرسند این تشریفات برای دست دادن و ابراز ارادت به مسئولی دولتی برای چیست؟!
ماجرا از این قرار است که روز سه شنبه گذشته، اسحاق جهانگیری برای بازدید از پروژه قطار برقی شهر جدید هشتگرد وارد شهرستان ساوجبلاغ شد تا به بررسی امور بپردازد، اما حواشی مراسم از نگاه شبکه‌های اجتماعی البرز پنهان نماند. آن‌ها صف کشیدن مسئولان برای عرض ادب و دست دادن با جهانگیری را توهین آمیز و تشریفاتی و بی اعتنایی به مشکلات مردم دانستند. فعالان مدنی کرجی از این نمایش دلخور و معتقد هستند که به جای حل مشکلات این استان، مسئولان استانی دنبال گرفتن عکس یادگاری با دولتمردان هستند. یکی از این فعالان نوشته: «مسئولان باید از رهبری الگو بگیرند و اگر هدف‌شان خدمت به مردم است این تشکیلات و بساط معنایی ندارد! این گونه رفتار‌ها در نظام جمهوری اسلامی جایی ندارد، اگر وزرا و مدیران رده بالا هدف‌شان خدمت‌رسانی است می‌توانند سفر‌های خود را بدون تشریفات انجام دهند... معاون اول رئیس جمهور در حالی از مترو هشتگرد بازدید کرده است که افتتاح آن سال‌هاست که با سهل‌انگاری به تأخیر می‌افتد، به‌جای این بازدید‌ها به قول و وعده‌هایی که سال‌ها داده و عمل نکرده‌اند بپردازند تا مردم نسبت به نظام بدبین نشوند.» یکی دیگر هم به طعنه نوشته که «کاش آقایان برای حل مشکلات مردم هم اینجوری صف می‌کشیدند.»
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۸/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...