نسخه چاپی

اعلام نتایج آزمون‌ پایه‌های هفتم و دهم مدارس سمپاد تا 10 روز دیگر

رئیس مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: نتایج آزمون‌های پایه‌های ورودی هفتم و دهم مدارس سمپاد تا 10 روز دیگر اعلام می‌شود.



به گزارش نما، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج آزمون‌های پایه‌های ورودی هفتم و دهم مدارس سمپاد ، اظهار کرد: ان‌شاءلله تا نیمه مرداد نتایج اعلام می‌شود به عبارت دیگر در فرآیند تصحیح و اعلام نتایج، شرکای کاری بسیاری فعالیت دارند و ما تنها متولی کار نیستیم تا بتوانیم تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون را اعلام کنیم.

اخبار اجتماعی- وی درباره برگزاری المپیاد جهانی فیزیک گفت: المپیاد فیزیک امسال به میزبانی رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود، لذا با توجه به اینکه کشور ما آنان را به رسمیت نمی شناسد، بدیهی است دانش‌آموزان در آن المپیاد شرکت ندارند اما از نظر ما همه این بچه‌ها مدال طلای المپیاد علمی و همچنین مدال طلای اخلاقی را کسب کرده‌اند.

مهاجرانی درباره اینکه قرار بوده است کشور جایگزینی برای برگزاری المپیاد مشخص شود، افزود: مجمع جهانی این موضوع را قبول نمی‌کند و آنان معتقدند که اگر مشکلی نیست دانش ‌آموزان برای مسابقات در همان کشور تعیین شده حضور یابند و در بسیاری از اوقات، کشور ثالث را قبول نمی‌کنند.

وی ادامه داد: قرار بود بچه‌ها در مسابقه جایگزین شرکت کنند که به دلیل درگیری‌های به وجود آمده در آموزش و پرورش، این موضوع محقق نشد؛ نگرانی بچه‌ها این بود که نتوانند مدال طلا و نقره جهانی را کسب کنند که طی مکاتبات کشورمان درخواست کردیم به جهت اقدام بزرگ آنان، کارشان معادل طلای جهانی تلقی شود که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

۱۳۹۸/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...